بنگر: خنده دار است که یکی از بزرگ ترین باشگاه های آسیا مدیرعامل ندارد، گل محمدی در حال آزمایش یک سیستم نو است

به گزارش وبلاگ بخار، مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت، یحیی گل محمدی دنبال آزمایش کردن یک سیستم تازه در این تیم است و باید به کادر فنی سرخپوشان زمان لازم داده گردد.

بنگر: خنده دار است که یکی از بزرگ ترین باشگاه های آسیا مدیرعامل ندارد، گل محمدی در حال آزمایش یک سیستم نو است

محسن بنگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بخار، در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس و اینکه طرفداران از نتایج این تیم رضایت ندارند، گفت: به هر حال پرسپولیس پنج فصل پیاپی قهرمان ایران شده است و همه انتظار دارند که این فرایند ادامه پیدا کند و پرسپولیس بازی های خوبی انجام دهد. فکر می کنم در حال حاضر مهمترین موضوع به مسائل مدیریتی مربوط است و بازیکنان و کادر فنی هم به نوعی بلاتکلیف هستند. این خیلی خنده دار است که یکی از بزرگ ترین باشگاه های آسیا مدیرعامل ندارد و نمی دانم چرا وزارت ورزش مدیر عامل و هیئت مدیره پرسپولیس را تعیین نمی کند.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تأکید کرد: فاصله پرسپولیس با صدر جدول فقط سه امتیاز است و هنوز این تیم چیزی را از دست نداده، ولی آنچه اهمیت دارد این است که هر چه زودتر تکلیف مدیریت این باشگاه تعیین گردد. اگر از آن بالا نمی خواهند که این تیم دوباره قهرمان گردد بهتر است که خیلی از چیزها را واضح بگویند و اگر هم اینطور نیست بهتر است که مدیرعامل باشگاه انتخاب گردد تا پرسپولیس آرامش لازم را به دست بیاورد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق تغییر سیستم بازی پرسپولیس است، گفت: من به عنوان یک مربی سبک بازی پرسپولیس را الگوبرداری می کنم، ولی شاید این تیم به خاطر داشته هایش یا به خاطر نفراتی که از دست داده است حالا رو به سیستم دیگری آورده و یحیی گل محمدی می خواهد یک سیستم تازه را آزمایش کند.

بنگر ادامه داد: در اینکه پرسپولیس سرحال نیست شکی وجود ندارد و این تیم مثل همواره فوتبال بازی نمی کند، ولی همانطور که گفتم گل محمدی می خواهد یک سیستم تازه را تست کند و ما باید به کادر فنی پرسپولیس زمان بدهیم تا آنها بتوانند تفکرات شان را در تیم پیاده نمایند. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و پرسپولیس بدون شک مدعی جدی قهرمانی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بنگر: خنده دار است که یکی از بزرگ ترین باشگاه های آسیا مدیرعامل ندارد، گل محمدی در حال آزمایش یک سیستم نو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنگر: خنده دار است که یکی از بزرگ ترین باشگاه های آسیا مدیرعامل ندارد، گل محمدی در حال آزمایش یک سیستم نو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید