خشکسالی در خوزستان، نکونام سد راه گل محمدی شد

به گزارش وبلاگ بخار، تقابل تیم های فولاد و پرسپولیس در خوزستان با ارائه یک بازی کم موقعیت با تساوی بدون گل تمام شد.

خشکسالی در خوزستان، نکونام سد راه گل محمدی شد

به گزارش وبلاگ بخار، در آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران، فولاد خوزستان از ساعت 21:10 میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد.

با این نتیجه پرسپولیس فرصت افزایش اختلاف با سپاهان را از دست داد ولی با 55 امتیاز در صدرجدول باقی ماند. فولاد هم 36 امتیاز تا رده هفتم جدول سقوط کرد.

نیمه اول

بازی با فشار اولیه فولاد و کسب سه کرنر متوالی شروع شد اما رفته رفته پرسپولیس به خود آمد و بازی حالت متعادل تری به خود گرفت ولی دو تیم در خلق موقعیت ناکام بودند.

در دقیقه 26 شوت فنی و ناگهانی امید عالیشاه از فاصله حدودا 20 متری با اختلاف بسیار اندک بیرون رفت. 10 دقیقه بعد، اعتراض کنعانی زادگان به تصمیم داور و شروع سریع بازی از طریق فولادی ها، باعث ضد حمله خوردن پرسپولیس شد ولی سیدجلال حسینی به موقع جلوی حرکت پریرا را گرفت و توپ را دور کرد.

نیمه دوم

با وجود میل دو تیم برای گلزنی، تا دقیقه 86 هیچ موقعیت خطرناکی که دروازه ها را تهدید کند، خلق نشده بود و در این دقیقه پرسپولیس می توانست روی یک موقعیت جدی به گل برسد که شوت نوراللهی به آسمان رفت.

یکی، دو شوت نصفه و نیمه به سمت دروازه ها از سوی بازیکنان هر دو تیم، تنها موقعیت های جدی این نیمه از مسابقه بود تا در نهایت دو تیم به تقسم امتیازات رضایت بدهند.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، سینا شاه عباسی، موسی کولیبالی، صالح حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک (کارت زرد)، احمد عبدالله زاده، آیاندا پاتوسی (کارت زرد)، محمدرضا عباسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه (سیامک نعمتی 71)، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو (کارت زرد) (وحید امیری 59).

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خشکسالی در خوزستان، نکونام سد راه گل محمدی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشکسالی در خوزستان، نکونام سد راه گل محمدی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید