رضا قوچان نژاد به سیم آخر زد: مزخرف نگویید!

به گزارش وبلاگ بخار، به نقل از تلگراف، فصل 21-2020 فوتبال هلند با قهرمانی آژاکس به سرانجام رسید و کار رضا قوچان نژاد نیز در تیم زوله سرانجام یافت و قرارداد این بازیکن سرانجام یافت و او اکنون بازیکن آزاد است.

رضا قوچان نژاد به سیم آخر زد: مزخرف نگویید!

مهاجم ایرانی بعد از اتمام کار در این تیم گفت: خوشحالم که حضورم در این تیم تمام شد. من هرگز فرصت برابری برای بازی کردن پیدا نکردم. متاسفانه مربی تیم توجه برابری به من نداشت و خوشحالم که دیگر بازیکن این تیم نیستم. این بسیار ناامید کننده است، چون فقط این فصل نیست، سال گذشته هم همین طور بود. به نظرم کل کادر فنی مقصر این شرایط بودند.

او در ادامه گفت: من همواره نشان داده ام که می توانم برای تیم مهم باشم. در غیر این صورت شما برای دو فصل متوالی بهترین گلزن باشگاه نخواهید شد. با این حال از من استفاده زیادی نشد. اینکه من بهتر است نیمکت نشین باشم و بعدا به زمین بیایم بزرگترین مزخرفاتی است که مردم می توانند در خصوص من بگویند. من فقط فکر می کنم که این اتفاق شرم آور است، چون مطمئنم می توانستم بیشتر به باشگاه یاری کنم. چرا من حتی بعد از هت تریک هم در ترکیب اصلی قرار نمی گیرم؟ من نمی توانم خودم را سرزنش کنم، من همواره بسیار حرفه ای رفتار نموده ام.

مهاجم ایرانی در انتها گفت: حالا تعطیلات خوبی داشته باشید و بگذارید کمی استراحت کنیم. من همواره رابطه خوبی با طرفداران داشته ام. هنوز برای آینده تصمیمی نگرفتم.

منبع: فرارو

به "رضا قوچان نژاد به سیم آخر زد: مزخرف نگویید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا قوچان نژاد به سیم آخر زد: مزخرف نگویید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید