قول گل محمدی به طرفداران پرسپولیس، نظر تازه در موردسوتهای جنجالی

به گزارش وبلاگ بخار، یحیی گل محمدی در نخستین اظهار نظرش پس از اعلام دومین استعفا تاکید نمود با قدرت در هفت بازی پیش رو حاضر خواهند شد و هنوز امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر هستند.

قول گل محمدی به طرفداران پرسپولیس، نظر تازه در موردسوتهای جنجالی

وی در ابتدا گفت: سال گذشته سال خیلی سختی بود ولی موفقیت های خوبی داشتیم و توانستیم به پنجمین قهرمانی متوالی دست پیدا کنیم و در سوپر جام هم قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: همه می دانند که چقدر سختی کشیدیم و چقدر مسائل از ابتدای فصل زیاد بود اما در مجموع فکر می کنم که فصل گذشته سال پر فراز و نشیب بود. کوشش کردیم مردم را خشنود کنیم اما یکسری عوامل و مزاحمت هایی وجود دارد که نگذارند این تیم قهرمان گردد اما این قول را به طرفداران می دهم که با تمام وجودمان کار کنیم.

وی ادامه داد: بیشتر کوشش می کنیم تا بتوانیم طرفداران را خشنود کنیم. کار سختی پیش رو داریم. دلگرمی بازیکنان فقط طرفداران هستند و امیدوار با درایت و حمایت شما بتوانیم سال را خوب آغاز کنیم.

یحیی گل محمدی ادامه داد: وقتی در پرسپولیس کار می کنید فقط باید به قهرمانی فکر و کوشش کنید. این کار را ما انجام می دهیم. بالاخره هستند کسانی که بخواهند چوب لای چرخ تیم بگذارند. ما سال گذشته شاهد کارشکنی های زیادی بودیم و قبل از آغاز فصل کارشکنی ها آغاز شد. با این حال ما پا پس نکشیدیم و راهی که در پیش گرفتیم را ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال در خصوص حضور طرفداران در استادیوم گفت: امیدوارم شرایطی پیش بیاید که همه بازیها با حضور طرفداران برگزار گردد. انگیزه بازیکنان با حضور طرفداران بیشتر می گردد. الان همه جای جهان بازیها با تماشاگر است. وجودشان تاثیرات مثبتی روی تیم خواهد گذاشت. بیشترین ضرر را فقط پرسپولیس نموده است که طرفدارانش را در اختیار نداشته است.

وی در خصوص اتفاقات دربی نیز گفت: هدف اصلی ما در دربی بردن بود. همه فقط به گرفتن سه امتیاز فکر می کردیم. از نظر فنی عملکرد خوبی داشتیم اما اتفاقاتی در بازی رخ داد که به هدف مان نرسیدیم. من تمام صحنه ها را بازبینی کردیم. خیلی از سوت ها بی موقع بود و می خواستند نگذارند پرسپولیس برنده گردد. ما خیلی اذیت شدیم و اگر قضاوت معمولی وجود داشت ما می توانستیم برنده شویم. اتفاقات تمرکز ما را بهم زد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه گفت: هنوز باید برای قهرمانی بجنگیم. هفت بازی به جای مانده است و این بازیها می تواند خیلی تاثیرگذار باشد. باید این هفت بازی را ببریم. با همدیگر می توانیم این کار را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قول گل محمدی به طرفداران پرسپولیس، نظر تازه در موردسوتهای جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول گل محمدی به طرفداران پرسپولیس، نظر تازه در موردسوتهای جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید