آشنایی با بازار دیلی هات دهلی

به گزارش وبلاگ بخار، هند یکی از کشور های جالب میباشد که افراد بسیاری سالانه به این کشور سفر میکنند. دهلی از شهرهای بزرگ و توریستی در کشور هند است که در سال میزبان تعداد زیادی از گردشگران می باشد. خرید کردن در سفر از برنامه مهم به خصوص برای خانم ها می باشد، بنابراین مهم است که اطلاعاتی درباره مراکز خرید و فروشگاه های جایی که می خواهند بروند داشته باشند.

آشنایی با بازار دیلی هات دهلی

این بازار یکی از مراکز خرید روباز و مهم و محبوب در هند میباشد که در آن میتوانید غذا و صنایع دستی بسیار خوبی را پیدا و بخرید.این مکان به وسیله شرکت گردشگری و حمل و نقل دهلی اداره و نظارت میگردد.این بازار دائمی میباشد و در جنوب دهلی واقع شده است.غرفه های این مکان اکثرا دائمی هستند و بعضی دیگر هر 15 روز تغییر مینمایند.میتوانید در این مکان پارچه های ابریشمی،جواهرات،صنایغع دستی فلزی و … را بخرید.

گردشگرانی که به پارچه های هندی، البسه سنتی و روسری های محلی کشور هند علاقه زیادی دارند، می توانند از این بازار تماشا نمایند. در اینجا تعدادی رستوران، غذاهای سنتی کشور هند را طبخ می نماید. قیمت اجناس در بازار دیلی هات مقرون به صرفه و مناسب است.

این بازار تمام محیط مورد احتیاج فروشگاه های روستایی (Haat) را بدون به خطر انداختن احتیاجهای مدرن امروزی فراهم می نماید.مسافران تور هند اگر دنبال هنر و میراث هندی هستید این مرکز خرید را از دست ندهید.در حقیقت دو شعبه از دیلی هات وجود دارد که یکی از آن ها در بازار INA و دیگری در بخش پیتامپورا (Pitampura) واقع شده است.

برترین راه برای رفتن به این شعبه نو، استفاده از تاکسی های شاتل ایستگاه متروی یاناک پوری شرقی یا یک ریک شاو موتوری به مقصد دیلی هات است.

مسیر دسترسی به بازار

برای رفتن به بازار INA، دیلی هات، از ایستگاه متروی INA، که در سال 2010 افتتاح شد و برای رفتن به دیلی هات از ایستگاه مترو نتاجی سوپهاش استفاده می گردد. بازار در جاده کمربندی نزدیک ALLMS در دهلی نو واقع شده است. به تازگی، دیلی هات شعبه نوی در یاناک پوری دهلی غربی نیز افتتاح نموده است. برترین راه برای رفتن به این شعبه نو، استفاده از تاکسی های شاتل ایستگاه متروی یاناک پوری شرقی یا یک ریک شاو موتوری به مقصد دیلی هات است.

دیلی هات INA هفت روز هفته از ساعت 10:30 تا 22:00 فعال است. هزینه ورودی برای بزرگسالان هندی 30 روپیه، برای بچه ها هندی 10 روپیه و برای خارجی ها 100 روپیه است.

منبع: گردشبان

به "آشنایی با بازار دیلی هات دهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بازار دیلی هات دهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید