انفجار گاز در بابلسر 3 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش وبلاگ بخار، انفجار گاز در یک ساختمان شهرک دریاکنار بابلسر 3 مصدوم بر جای گذاشت.

انفجار گاز در بابلسر 3 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش گروه حوادث وبلاگ بخار، سیدکاظم جلیلیان رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 شهرستان بابلسر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه انفجار گاز در یک ساختمان شهرک دریاکنار بابلسر 3 مصدوم بر جای گذاشت، افزود: نشت گاز در شهرک دریاکنار بابلسر موجب انفجار شد و 3 مصدوم را به همراه داشت.

وی گفت: در اثر این انفجار یک خانم و یک دختر13ساله دچار سوختگی شدند و یک پسر12ساله در اثر پرت شدن به دلیل موج انفجار دچار ترومای شدید سر و ایست قلبی و مشکل تنفسی شد.

جلیلیان افزود: پس از اطلاع از حادثه پایگاه های اورژانس 1 و 2 شهری بابلسر به محل حادثه اعزام شدند که پسربچه 12ساله توسط پایگاه یک احیای قلبی ریوی پیشرفته شامل اینتوباسیون،ماساژقلبی،تزریق اپی نفرین و وصل به دستگاه شوک اجرا شده است و دوم مصدوم دیگر شامل مادر و دختربچه نیز توسط پایگاه شماره 2 اورژانس شهری بابلسر به بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار منتقل شدند.

به گزارش فارس مادر 39 ساله و دختر 13 که دچار سوختگی شدند پس از اقدامات اولیه درمانی با بالگرد از بیمارستان امام خمینی فریدونکنار به بیمارستان سوختگی شهید زارع ساری انتقال داده شدند.

منبع: جام جم آنلاین

به "انفجار گاز در بابلسر 3 مصدوم برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار گاز در بابلسر 3 مصدوم برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید