انواع دکوراسیون داخلی در کرج که حتما باید بشناسید

به گزارش وبلاگ بخار، اینکه انواع دکوراسیون داخلی در کرج را بشناسید به شما یاری می نماید تا سبک دلخواه خود را پیدا کنید و بدانید چه سبک با چه تجهیزاتی را دوست دارید و از چه سبکی بیزار هستید.

انواع دکوراسیون داخلی در کرج که حتما باید بشناسید

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی در خانه ها به زیبایی خانه یا ویلا افزوده است هر چه قدر که یک خانه از سبک دکوراسیون منظمی برخوردار باشد آرامش در آن خانه بیشتر است.

شاید نتوانید سبک مورد نظر خود را پیدا کنید و یا نخواهید هزینه ای برای تجهیزات و اثاثه پرداخت کنید به همین دلیل یاری گرفتن از یک طراح خوب و مجرب باعث می گردد که هم هزینه به جایی پرداخت کنید و هم با سبک دلخواه خود آشنا شوید. در ادامه انواع دکوراسیون داخلی را به شما عزیزان شرح خواهیم داد:

سبک دکوراسیون مدرن

به طراحی دکوراسیونی که در آن فقط تجهیزات تازه و تازه ابداع شده را ببینید سبک دکوراسیون مدرن می گویند این سبک سعی بر این دارد که افراد به سمت تازهترین المان ها و خلوت ترین طراحی بروند.

یکی از مواردی که در خانه های مدرن و بازسازی شده به سبک مدرن دیده می گردد پنجره های بزرگ و سر تا سری است زیرا در سبک مدرن باید انعکاس فضای بیرون در داخل ایجاد گردد.

طراحی مدرن در کرج از انواع دکوراسیون داخلی در کرج هست که بسیار پرطرفدار و پر تقاضا است. این سبک علاوه بر خانه در اداره و مکان های تجاری نیز دیده می گردد.

سبک دکوراسیون نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک از زیباترین طراحی دکوراسیون داخلی در کرج هست که در آن از هرگونه زیاده روی در استفاده از اثاثه و تجهیزات جلوگیری می گردد این سبک در کشور های خارجه نیز رواج دارد.

یکی از تجهیزاتی که نقش شفافی در خانه های نئوکلاسیک دارد طراحی درست مبلمان است. مبلمان در این سبک باید به سبک کلاسیک و قدیمی باشند این مبل ها در همه فروشگاه ها با قیمت های متفاوت وجود دارد.

استفاده از گل و گیاهان طبیعی، سقف ساده، پارکت، دیوارکوب های هندسی و… از جمله تجهیزات سبک دکوراسیون نئوکلاسیک است که رعایت هر یک لازم است.

سبک دکوراسیون مینیمال

دکوراسیون داخلی در کرج به سبک مینیمال مناسب افرادی است که از شلوغی و زرق و برق در خانه بیزار هستند و در پی رنگ های خنثی و دکوراسیون ساده اند.

نور و لامپ در سبک مینیمال در اولویت است هر چه نور طبیعی تر باشد آن سبک بیشتر به مینیمال نزدیک تر هست برای مثال استفاده از لوستر تحت هیچ شرایطی درست نیست ولی استفاده از هالوژن خالی از عیب است.

در سبک دکوراسیون مینیمال سعی بر این هست که از کمترین و روشن ترین تجهیزات استفاده گردد رنگ سفید در این سبک به وفور در خانه های مینیمال دیده می گردد. نباید فراموش کنید که آرامش بخش ترین و خلوت ترین سبک، مینیمال است.

سبک دکوراسیون ساحلی

شاید دکوراسیون ساحلی کمتر در ایران دیده گردد اما ما برایتان این سبک را شرح می دهیم چرا که بسیار زیبا و کاربردی است و اگر از آن بهره مند شوید به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد.

همانطور که از نام این سبک پیداست کوشش بر این است که از تجهیزات دریایی و ساحلی در آن استفاده گردد مثل صدف و.. البته رنگ آبی و سفید در این سبک بیشترین نقش را دارند.

مبلمان راحتی، استفاده از چوب، صدف و… از مواردی هستند که در سبک ساحلی دیده می شوند این سبک در دکوراسیون داخلی در کرج تا به الان هیچ مخالفی نداشته و اکثرا به این سبک علاقه دارند.

سبک دکوراسیون صنعتی

در دکوراسیون داخلی در کرج، سبک صنعتی بیشتر در اداره و مغازه ها دیده می گردد و از زیباترین سبک هاست که هم هزینه کمتری در بر می گیرد و هم دردسر کمتری نیز دارد.

سبک دکوراسیون صنعتی تلفیقی از سبک قدیم و تازه است یعنی به کارگیری اجزای قدیمی در کنار اجزای تازه که بتوان از آن بیشترین استفاده را کرد.

آجر و بتن، چوب و فلز، رنگ های خنثی، دکور و مبل قدیمی، تابلو نقاشی و یا قاب عکس، لوله و اتصالات نمایان و… از مواردی است که باید در سبک دکوراسیون صنعتی دیده گردد شاید به نظر جلوه خوبی نداشته باشند اما در کنار هم با یاری یک طراح خوب برترین سبک است.

ایملک، وبسایتی برای طراحی دکوراسیون در کرج که باید با آن آشنا گردد

همانطور که گفتیم یاری گرفتن از یک طراح خوب باعث می گردد که به ایده آل های خود در طراحی دکوراسیون داخلی در کرج برسید یکی از برترین سایت ها که در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی هواداران بسیاری دارد، ایملک است.

وبسایت ایملک دارای طراحان برتر و کارآزموده ای است که در سال های اخیر رضایت اغلب افراد را جلب نموده است و به عنوان برترین سایت طراحی دکوراسیون بسیار سرشناس است.

منبع: اتاق

به "انواع دکوراسیون داخلی در کرج که حتما باید بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع دکوراسیون داخلی در کرج که حتما باید بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید