اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده اند

به گزارش وبلاگ بخار، بسیاری از اپلیکیشن های کاربردی در اندروید و iOS پولی هستند اما خیلی از همین اپلیکیشن های پولی، گاهی به صورت رایگان هم عرضه می شوند.

اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده اند

اغلب کاربران ترجیح می دهند که از اپلیکیشن های رایگان استفاده نمایند. این موضوع به ویژه برای کاربران ایرانی که امکان پرداخت مستقیم در فروشگاه های بین المللی نرم افزاری ندارند، اهمیت بیشتری هم پیدا می نماید. در این میان بعضی کاربران برای استفاده رایگان از اپلیکیشن های دلخواه خود، به جای دانلود از منابع معتبر اندروید و iOS، از منابع غیررسمی برنامه های به اصطلاح مود شده را دانلود می نمایند که از نظر ایمنی گوشی، کار توصیه شده ای نیست.

در کنار نرم افزارهای پولی که امکان استفاده از بخشی از امکاناتشان به شکل رایگان فراهم است، هر روزه، خیلی از نرم افزارهای پولی اندروید و iOS برای مدت محدود، از حالت پولی خارج شده و به صورت رایگان هم عرضه می شوند. بنابراین فرصت مناسبی را فراهم می نمایند تا کاربران بتوانند از امکانات و ویژگی های آن ها به صورت رایگان استفاده نمایند. به همین علت در این مطلب به آنالیز بعضی از اپلیکیشن هایی می پردازیم که امروز رایگان شده اند و می توانید آن ها را برای دستگاه خود بارگیری کنید.

دانلود رایگان اپلیکیشن های پولی iOS

در این جا به تعدادی از برنامه های کاربردی اپ استور اپل اشاره می کنیم که امکان دانلود آن ها کاربران iOS وجود دارد.

Scoliometer

حالت های مختلف بدن به مرور می توان بر شکل ستون فقرات اثر بگذارد و باعث بیماری های گوناگون گردد. به ویژه امروزه که استفاده مداوم از رایانه و دستگاه های همراه، بیش از هر زمان دیگری ستون فقرات گونه بشر را دستخوش آسیب نموده است.

اسکولیومتر یک روش ساده و مؤثر برای اندازه گیری انحنای ستون فقرات است. برای استفاده کامل از آن و اندازه گیری دقیق، کافی است راهنمای چهار مرحله ای برنامه را دنبال کنید. این برای اندازه گیری زاویه مهره های ستون فقرات طراحی شده که در سراسر دنیا، یک ابزار رایج تشخیص بیماری کژپشتی (اسکولیوز) است.

بدیهی است که این برنامه به هیچ وجه قرار نیست جایگزین یک متخصص پزشکی گردد، اما به عنوان یک روش بسیار مفید برای نظارت بر انحنای ستون فقرات شما در خانه، می تواند کاربردی باشد.

Cineshort: Watch Short Films

اگر به هنر سینما و به ویژه فیلم کوتاه علاقه دارید، برنامه ای که بتواند تازهترین فیلم های کوتاه را در اختیارتان قرار دهد، می تواند بسیار کاربردی باشد. اما یافتن مرجعی که این فیلم ها را به صورت قانونی و با رعایت حقوق صاحبان اثر ارائه دهد، گاهی سخت است.

Cineshort دقیقا برای همین منظور طراحی شده است. این اپلیکیشن، تازهترین فیلم های کوتاه منحصربه فرد و اصلی را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر تازهترین فیلم ها، این برنامه بسیاری از فیلم های کوتاه دارای جایزه را هم در اختیار شما قرار می دهد. بیش از 700 انتخاب مختلف وجود دارد که می توانید آن ها را حتی برای تماشای آفلاین در دستگاه خود دانلود کنید.

Veritas

اگر به بازی های معمایی علاقه دارید، این برنامه می تواند شما را کاملا سرگرم کند. Veritas پر از رمز و راز و حلیه است. در داستان بازی، آخرین چیزی که به یاد می آورید، داوطلب شدن برای مطالعه در صنایع وریتاس است.

شما در یک اتاق کوچک از خواب بیدار می شوید و هیچ خاطره ای از اتفاق روزهای قبل ندارید. برای اینکه بفهمید چه اتفاقی افتاده است و راهی برای خروج از آن پیدا کنید، باید این مرکز را به دقت کاوش کنید. از دوربین درون بازی باید برای یاری به حل معماها و کنار هم گذاشتن تکه های آن بهره ببرید تا بتوانید بازی را به پایان برسانید.

دانلود رایگان اپلیکیشن های پولی اندروید

در این جا به بعضی از برنامه های کاربردی موجود در گوگل پلی اشاره می کنیم که کاربران اندروید می توانند دانلود نمایند.

Mind Games Pro

همواره شنیده ایم که مغز هم مانند جسم به ورزش احتیاج دارد. بازی ها علاوه بر سرگرم نماینده بودن می توانند نقش مهمی در تقویت فکر داشته باشند و بازی هایی که اختصاصا برای این منظور طراحی شده اند، پا را یک مرحله فراتر می گذارند و با آنالیز جنبه های روانشناختی، می توانند باعث بهبود قدرت مغز شوند و از سرعت تحلیل رفتن آن در پی افزایش سن بکاهند.

اگر به دستیاری برای تقویت فکر احتیاج دارید، این برنامه از معروف ترین گزینه ها در این زمینه است. اپلیکیشن مایند گیمز پرو، مجموعه ای از بازی های فکری و فکری را در اختیار شما قرار می دهد که با الهام از کارهای شناختی طراحی شده اند و به شما در تمرین مهارت های فکری مختلف مانند حافظه، تمرکز، منطق و حل مسئله یاری می نمایند.

نسخه رایگان این نرم افزار هم وجود دارد اما نسخه پرو ضمن اینکه تبلیغات ندارد، این امکان را فراهم می نماید که به همه بازی های موجود در مجموعه Mindware دسترسی داشته باشید.

English for all! Pro

یادگیری زبان انگلیسی از چیزهایی است که به ویژه در دنیای امروز برای هر کسی لازم است. هرچند نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارد اما بسیاری از آن ها می توانند خسته نماینده باشند و کاربر را از ادامه یادگیری بازدارند.

انگلیسی برای همه اما اپلیکیشنی است که صرف نظر از سطح دانش اولیه، برای همه سنین از بچه ها گرفته تا بزرگسالان مفید خواهد بود. اگر به زبان انگلیسی به خوبی آشنایی دارید، این برنامه می تواند به یک مسابقه جالب برای شما تبدیل گردد تا سطح دانش خود را در خصوص کلمات انگلیسی آنالیز کنید.

اگر هم به تازگی یادگیری زبان انگلیسی را شروع نموده اید، این اپ می تواند به توسعه دامنه واژگان شما یاری زیادی کند. در همین حال، امکانات صوتی و تصویری نرم افزار هم برای یادگیری مطالب تازه بسیار کاربردی خواهد بود.

Equalizer & Volume Boost PRO

اگر از شیوه پخش صدا در گوشی خود رضایت کامل ندارید، این برنامه برای شماست. اپلیکیشن اکولایزر و تقویت صدا با جلوه های صوتی از پیش تنظیم شده و دستی، می تواند تغییرات صوتی مورد نظر شما را به سادگی روی صدای گوشی اعمال کند.

این برنامه بعلاوه از جلوه های سه بعدی موسیقی پشتیبانی می نماید که به یاری آن می توانید از اکو سه بعدی لذت ببرید، جلوه صدا را به دلخواه تنظیم کنید، باس را برای موسیقی تقویت کنید و صدا را بدون اعوجاج افزایش دهید. امکان همگام شدن اتوماتیک با هدفون هم وجود دارد و طبق توضحیات برنامه، می تواند صدای دستگاه را تا 200 درصد تقویت کند.

در مجموع باید گفت با استفاده از این برنامه می توانید به موسیقی و صداهای پخش شده از گوشی خود را بازتعریف کنید و با یک جعبه ابزار صوتی کامل، مانند یک دی جی حرفه ای آن ها را کنترل کنید.

استفاده از برنامه های رایگان Android و iOS

اپلیکیشن های رایگان زیادی هم در اپ استور اپل برای iOS و هم در پلی استور گوگل برای اندروید وجود دارد که می توانید برای کاربردهای مختلف از آن ها بهره ببرید. اما بسیاری از برنامه های پولی و احتیاجمند پرداخت هم وجود دارند که امکانات شاخصی را در اختیار کاربران قرار می دهند. با این وجود حتی این اپلیکیشن ها هم شامل بعضی دوره های تخفیف به صورت محدود می شوند که می توانید آن ها را به صورت رایگان دانلود و بهره ببرید. بنابراین از لیست اشاره شده یاری بگیرید و نرم افزارهای معرفی شده را امتحان کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید