بازتاب اقدام خیرخواهانه قهرمانان کشتی ایران در صفحه شورای کشتی آسیا

به گزارش وبلاگ بخار، فیلم یاری قهرمانان کشتی ایران به مردم در صفحه مجازی شورای کشتی آسیا بازتاب داشت.

بازتاب اقدام خیرخواهانه قهرمانان کشتی ایران در صفحه شورای کشتی آسیا

به گزارش وبلاگ بخار، در روزهایی که همه دنیا درگیر بیماری کرونا شده، کمیل قاسمی دارنده مدال های طلا و نقره المپیک و نقره دنیا، حسن رحیمی دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان دنیا، هادی حبیبی و مهدی برائتی با همراهی چند تن از هنرمندان از جمله پرویز پرستویی با همکاری موسسه فرهنگی هنری خیریه خادمین علی بن ابی طالب (ع) نسبت به توزیع اقلام غذایی و مواد ضدعفونی نماینده در میان زنان سرپرست خانوار سطح شهر تهران اقدام نموده اند.

صفحه شورای کشتی آسیا در فضای مجازی با انتشار فیلمی از کوشش کشتی گیران برای یاری به مردم برای مقابله با ویروس کرونا نوشت: آنها باید در خانه بمانند، اما به دنبال یاری به مردمی هستند که درآمد کمی دارند و در خانه مانده اند. کشتی گیران معروف ایران کمیل قاسمی، حسن رحیمی، رسول خادم، مهدی برائتی و هادی حبیبی در تهران فعال هستند و به مردم یاری می نمایند تا ویروس کرونا را شکست دهند. آنها بسته های مواد غذایی را آماده می نمایند و به خانواده های نیازمند می دهند.

گفتنی است مردم طی چند روز اخیر حدود یک میلیارد و صد و هفتاد و شش میلیون تومان برای این حرکت خیرخواهانه به موسسه خادمین علی بن ابی طالب یاری نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازتاب اقدام خیرخواهانه قهرمانان کشتی ایران در صفحه شورای کشتی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب اقدام خیرخواهانه قهرمانان کشتی ایران در صفحه شورای کشتی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید