بازیکن پرسپولیسی در آستانه جدایی ، اولین خرید سرمربی استقلالی تعیین شد

به گزارش وبلاگ بخار، سرمربی نساجی پس از بازگشت از تعطیلات، فردا جلسه ای با مسئولان باشگاه درباره فهرست ورود و خروج تیم برگزار خواهد نمود.

بازیکن پرسپولیسی در آستانه جدایی ، اولین خرید سرمربی استقلالی تعیین شد

به گزارش وبلاگ بخار آنلاین، مهدی رحمتی به عنوان سرمربی نو باشگاه نساجی مازندران انتخاب شده و قرار است سال جاری راهنمایی این تیم را در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بر عهده بگیرد. قرار است رحمتی پس از بازگشت از تعطیلات فردا (سه شنبه) جلسه ای با مسئولان باشگاه درباره فهرست ورود و خروج تیم برگزار کند.

علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی مازندران یکی از بازیکنانی است که قراردادش سال جاری به سرانجام رسیده و جدایی اش از این تیم محتمل به نظر می رسد. با توجه به اینکه حسین پورحمیدی دروازه بان فصل گذشته سابقه کار کردن با رحمتی را در آلومینیوم اراک داشته سرمربی جوان نساجی تمایل به ادامه همکاری با این دروازه بان را این بار در نساجی دارد و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

اولین خرید نساجی از اراک آمد

وحید محمدزاده، نخستین خرید نو نساجی لقب گرفت. این مدافع فصل پیش در آلومینیوم اراک شاگرد مهدی رحمتی بود و حالا در نساجی توپ خواهد زد.

تمرینات نساجی برای حضور در رقابت های لیگ برتر از اوایل تیر در تهران استارت خواهد خورد و این تیم پس از چند روز تمرین در تهران برای برپایی اردو راهی کشور ترکیه خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازیکن پرسپولیسی در آستانه جدایی ، اولین خرید سرمربی استقلالی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن پرسپولیسی در آستانه جدایی ، اولین خرید سرمربی استقلالی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید