تریلر داستانی الدن رینگ منتشر شد؛ سؤالات از گذشته بیشتر شدند

به گزارش وبلاگ بخار، در این مدت اطلاعات بسیار زیادی از بازی الدن رینگ (Elden Ring) منتشر شد. به خصوص با عرضه تریلرهای مختلف از گیم پلی بازی و همین طور نسخه آزمایشی محدود آن، هواداران یک دید کامل از دنیای الدن رینگ پیدا کردند. البته نمی توان این حرف را برای بخش داستانی زد. به علت اینکه تا اینجا تریلرهای زیادی درباره داستان بازی منتشر نشده است. در مراسی گیم اواردز بندای نامکو یک تریلر از بخش داستانی الدن رینگ منتشر کرد.

تریلر داستانی الدن رینگ منتشر شد؛ سؤالات از گذشته بیشتر شدند

در تریلر افول نیمه خدایان (Demi Gods) نشان داده شد. اینکه چگونه جنگ بین این خدایان باعث نابودی The Lands Between، سرزمین بازی الدن رینگ، شده است. بعلاوه نابودی خدایان باعث شده تا الدن رینگ از بین برود و در سرانجام مبارزه دوتا از قهرمان های بازی هم نشان داده می گردد.

داستان به وسیله یک کرکتر تازه و مرموز گفته می گردد که باعث شده سؤالاتی بوجود بیاید. البته چیزی تا عرضه بازی نمانده و ما به زودی می توانیم بفهمیم این کرکتر کیست. او شباهت هایی با ملینا دارد البته به دلیل داشتن چهار دست احتمال زیادی دارد که او نیست.

بازی الدن رینگ یکی از مجذوب کننده ترین بازی های سال 2022 است. این بازی بعد از اینکه با تأخیر روبرو شد کوشش بسیار کرد تا دلیل این تأخیر را توجیه کند و تا حدی پیروز بود. با این حال طبق چیزهایی که در گیم پلی بازی نمایش داده شده، الدن رینگ شباهت بسیاری به مجموعه دارک سولز دارد. به نوعی می توان آن را دارک سولز 4 نامید. با این حال پیشرفت های قابل توجهی هم داشته که باعث شده الدن رینگ بالغ ترین دارک سولز باشد.

حضور جورج آر آر مارتین را می توان در این تریلر تازه حس کرد. سبک ساخت این تریلر باعث شده تا کمی مشابه جهانی فانتزی مارتین باشد. از طرفی طبق اطلاعاتی که خود مارتین منتشر کرد نقش او بیشتر در زمینه جهانی بازی بوده و در طراحی جهان و دشمنان حضوری فعال داشته است.

بازی الدن رینگ در تاریخ 6 اسفند (25 فوریه 2022) برای کنسول های نسل 8 و نسل 9 به همراه کامپیوتر شخصی عرضه خواهد شد. امیدواریم که فرام سافتور (From Software) بتواند انتظارات را برآورده کند.

منبع: Gameinformer.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "تریلر داستانی الدن رینگ منتشر شد؛ سؤالات از گذشته بیشتر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر داستانی الدن رینگ منتشر شد؛ سؤالات از گذشته بیشتر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید