تمجید سرمربی و کاپیتان لهستان از تیم ملی والیبال ایران

به گزارش وبلاگ بخار، بارتوش کورک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی والیبال لهستان مقابل ایران در رقابت های جام واگنر اظهار کرد: بازی مقابل ایران همیشه سخت است. خوشحالیم که خودمان را مقابل یکی از برترین تیم ها و در خانه خودمان امتحان کردیم.

تمجید سرمربی و کاپیتان لهستان از تیم ملی والیبال ایران

او ادامه داد: امروز بهتر بودیم. باید بگویم که این فقط یک بازی محبت آمیز بود. مسابقات اصلی به زودی برگزار خواهد شد. چیزی تا رقابت های قهرمانی دنیا باقی نمانده است. فکر می کنم هر دو تیم از این مسابقات بیش تر برای آماده سازی پیکار های قهرمانی دنیا استفاده می نمایند.

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان گفت: طبیعی است که هر دو تیم در فرم طبیعی خود نباشند. این شرایط برای هر دو تیم وجود دارد. هدف این نیست که در جام واگنر برترین عملکرد را به نمایش بگذارند، بلکه هدف تیم ها این است که در قهرمانی دنیا برترین باشند. این هدفی است که کادر فنی ایران و لهستان دنبال می نمایند. شادمانیم که بردیم، اما می دانیم که قهرمانی دنیا در پیش است.

کورک درمورد مسابقات قهرمانی دنیا، مطرح نمود: در سال های اخیر بسیار سخت است که پیش بینی کنیم چه تیمی قهرمان دنیا می گردد؛ شاید فرانسه، شاید هم تیمی دیگر. من فکر می کنم که این مسابقات سخت خواهد بود و تیم های زیادی از جمله ایران و لهستان برای مدال خواهند جنگید. امیدوارم طرفداران برترین نمایش ممکن را ببینند. برترین ها را برای تیم های ایران و لهستان آرزو می کنم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران، شرح داد: فکر می کنم میلاد بهتر از بقیه است. هر وقت با ایران بازی داریم آماده می شویم که با میلاد مقابله کنیم. متوقف کردن چنین بازیکنی اصلاً کار راحتی نیست.

سرمربی والیبال لهستان: از تماشا والیبال ایران شگفت زده شدم

به گزارش ایسنا، نیکولا گربیچ سرمربی والیبال لهستان پس از پیروزی سه بر صفر مقابل تیم ملی ایران در رقابت های جام واگنر اظهار کرد: از تماشا تیم ایران سورپرایز شدم. این غافلگیری در جهت مثبت بود، چون فقط میلاد عبادی پور را می شناختم. واقعاً از تماشا تیم ایران غافلگیر شدم.

وی ادامه داد: تیم های آرژانتین و صربستان در مسابقات امروز خود تغییرات چندانی نسبت به گذشته نداشتند، اما تیم ایران تغییرات بسیاری داشت. با این حال فکر می کنم تیم ایران والیبال خوبی از خود به نمایش می گذارد.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان درمورد عملکرد بازیکنان ایران، اعلام کرد: خیلی شادمان شدم که بازیکن پیشین خودم یعنی جواد معنوی نژاد را در تیم ملی ایران دیدم. او دریافت نماینده خیلی خوبی است و امروز بسیار به تیمش یاری کرد. فکر می کنم در تیم ایران میلاد عبادی پور بازیکنی است که تجربه بالایی دارد و همه به او احترام می گذارند. او نسبت به دو سال قبل که در اسکرا بازی می کرد، بسیار بهتر شده است.

گربیچ ادامه داد: تجربه موجب می گردد که عملکرد بازیکنان در بازی بهبود یابد. تجربه موضوع مهمی است. ایران تیم بسیار خوبی دارد و فکر می کنم در مسابقات قهرمانی دنیا بهتر هم خواهد شد.

منبع: فرارو

به "تمجید سرمربی و کاپیتان لهستان از تیم ملی والیبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید سرمربی و کاپیتان لهستان از تیم ملی والیبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید