لیست لغو ویزا با 68 کشور دنیا نهایی شد ، کدام کشورها از آفریقا تا آمریکای لاتین در لیست لغو ویزا یکجانبه و دو جانبه قرار دارند؟

به گزارش وبلاگ بخار، خبرنگاران: لیست نهایی کشورهای هدف ایران برای لغو ویزا یکجانبه و چند جانبه بالاخره نهایی شد و 68 کشور از آفریقا تا آمریکای لاتین و آسیا دراین لیست گنجانده شده و وزارت امور خارجه مامور مذاکره برای اجرایی شدن لغو ویزا با کشورهای هدف گردشگری ایران است.

لیست لغو ویزا با 68 کشور دنیا نهایی شد ، کدام کشورها از آفریقا تا آمریکای لاتین در لیست لغو ویزا یکجانبه و دو جانبه قرار دارند؟

براساس این لیست که در خبرگزاری مهر منتشر شد، 18 کشور حوزه آفریقا شامل،، آفریقای جنوبی، سیشل، الجزایر، یمن، موریس، بورکینافاسو، کومور، تانزانیا، تونس، ساحل عاج، سنگال، سودان، غنا، لیبی، گینه، مالی، نیجر و ماداگاسکار هستند که وزارت خارجه باید مذاکرات برای لغو ویزا را با آن ها عملیاتی کند.

در کشورهای حوزه آمریکای لاتین نیز 10 کشور اروگوئه، آرژانتین، اکوادور، بولیوی، برزیل، پاراگوئه، پرو، شیلی، کامرون و کلمبیا قرار دارند که در لیست پیشنهاد لغو ویزا یکجانبه یا دو جانبه با آن ها نهایی شده است.

در حوزه اروپا نیز 17 کشور استونی، اسلواکی، اسلوونی، قبرس، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، رومانی، فنلاند، کرواسی، لهستان، صربستان، لوکزامبورگ، مجارستان، مقدونیه، یونان، لیتوانی و چک در لیست لغو ویزا قرار دارند.

در حوزه کشورهای عربی نیز 6 کشور امارات، بحرین، عربستان، قطر، کویت، اردن در لیست لغو ویزا ایران قرار دارند که وزارت خارجه باید مذاکرات با آن ها را برای اجرایی شدن فرایند لغو ویزا شروع کند.

لیست کشورهای نهایی شده برای لغو ویزا یکجانبه و دو جانبه در حوزه غرب آسیا و آسیای جنوب شرقی نیز 17 کشور شامل بلاروس، تاجیکستان، تایلند، ترکمنستان، روسیه، ژاپن، سنگاپور، قرقیزستان، قزاقستان، کره جنوبی، مالزی، مالدیو، مکزیک، ویتنام، اندونزی، ازبکستان و هندوستان در دستور کار مذاکره وزارت امور خارجه قرار گرفته اند.

منبع: صدای میراث

به "لیست لغو ویزا با 68 کشور دنیا نهایی شد ، کدام کشورها از آفریقا تا آمریکای لاتین در لیست لغو ویزا یکجانبه و دو جانبه قرار دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست لغو ویزا با 68 کشور دنیا نهایی شد ، کدام کشورها از آفریقا تا آمریکای لاتین در لیست لغو ویزا یکجانبه و دو جانبه قرار دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید