موزه های موسیقی در جهان؛ تلفیقی از هنر و موسیقی

به گزارش وبلاگ بخار، بعضی از شهرهای مهم در دنیا هستند که به عنوان مراکز موسیقی در دنیا شناخته می گردد و بعلاوه می توانید موزه های مختلفی را در این شهرها مشاهده کنید. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را با مراکز موسیقی در دنیا آشنا نموده و در رابطه با هر یک از این شهرها و کشورها توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا به آنالیز این مسئله بسیار مهم پرداخته و در خصوص آن صحبت کنیم.

موزه های موسیقی در جهان؛ تلفیقی از هنر و موسیقی

برای خرید آنلاین مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی وبلاگ بخار روی تصویر زیر کلیک کنید:

ایتالیا

بی شک یکی از مراکز موسیقی در جهان و یکی از مهم ترین کشورهای هنری در جهان ایتالیا است. شما می توانید در شهرهای مختلف این کشور موزه های هنری و موسیقی بسیار زیادی را مشاهده کنید. بعلاوه نکته جالبی که باید به آن توجه داشته باشید این است که با آنالیز تاریخ ایتالیا می توانید هنرمندان بسیار زیادی را در این کشور مشاهده کنید. به همین علت اگر در پی یکی از مراکز هنر و موسیقی در جهان هستید، پیشنهاد ما این است که حتماً به سراغ کشور زیبای ایتالیا رفته و از این کشور تماشا کنید.

برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما ایتالیا از وبلاگ بخار اینجا کلیک کنید.

پاریس

یکی از مهم ترین شهرهای جهان که به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای هنری شناخته می گردد، شهر زیبای پاریس است. بسیاری از نویسندگان جهان در کافه ها، کوچه ها و خیابان های پاریس الهامات هنری بسیار زیادی گرفتند و توانستند آثار هنری فوق العاده ای را خلق نمایند.

نکته جالبی که در رابطه با شهر پاریس باید بهپ آن توجه داشته باشید این است که شما می توانید در پاریس 150 موزه مختلف را مشاهده کنید که هر یک از این موزه ها خود نشان دهنده تاریخ و عظمت هنر در شهر زیبای پاریس و کشور فرانسه هستند. پیشنهاد ما این است که اگر علاقه مند هستید تا به آنالیز تاریخ موسیقی در اروپا بپردازید حتماً به فرانسه سری زده و از شهر زیبای پاریس در این کشور تماشا کنید.

برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما پاریس از وبلاگ بخار اینجا کلیک کنید.

ژاپن

کشور ژاپن به عنوان یکی از مراکز موسیقی در جهان شناخته می گردد و شما می توانید در شهرهای مختلف این کشور مثل کیوتو مراکز موسیقی بسیار زیادی را مشاهده کنید. در واقع موسیقی آسیای شرقی اولین بار در ژاپن به شکل امروزی رشد و پرورش پیدا کرد و همین مسئله باعث شده تا امروزه ژاپن به عنوان یکی از مهم ترین و اصلی ترین مراکز موسیقی در جهان شناخته گردد و افرادی که علاقه مند به موسیقی و هنر آسیا شرقی هستند ضروری است تا حتماً سری به کشور ژاپن زده و از این کشور زیبا تماشا نمایند.

برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما ژاپن از وبلاگ بخار اینجا کلیک کنید.

سانتافه، نیومکزیکو

شما می توانید در شهر نیومکزیکو و در منطقه سانتافه گالری های هنری بسیار زیادی را مشاهده کنید. در واقع این گالری ها نشان دهنده تاریخ هنر در منطقه نیومکزیکو در آمریکا هستند و افرادی که قصد دارند تا هنر بومیان آمریکا را مشاهده نمایند، می توانند به سراغ منطقه سانتافه در نیومکزیکو رفته و از این منطقه زیبا و مجذوب کننده تماشا نمایند.

اتریش

مگر می گردد در رابطه با مراکز موسیقی در جهان صحبت کرد و از اتریش نام نبرد. در واقع بسیاری از افراد اتریش را به عنوان مرکز موسیقی جهان می شناسند چرا که استعداد های بزرگی چون هایدن، موتزارت، بتهوون، شوبرت و… در این کشور پرورش پیدا کردند. به همین علت علاقه مندان به موسیقی می توانند به سراغ اتریش رفته و در این کشور به سراغ موزه های موسیقی و هنر این منطقه رفته و از آن ها تماشا نمایند.

برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما اتریش از وبلاگ بخار اینجا کلیک کنید.

ونیز، ایتالیا

اگر عاشق هنر هفتم و سینما هستید، پیشنهاد ما این است که حتماً به سراغ شهر زیبای ونیز بروید. به خصوص در دوران برگزاری جشنواره فیلم ونیز که در اواخر تابستان برگزار می گردد این شهر به عنوان مرکز گردهمایی علاقه مندان به سینما به شمار میرود.

نکته جالبی که در رابطه با شهر زیبای ونیز باید به آن توجه داشته باشید این است که با وجود اهمیت فرهنگی این شهر و خاص بودن آن و محبوبیت بسیار زیادی که ونیز در بین گردشگران و گردشگر ها دارد، این شهر به خاطر داشتن جشنواره فیلم ونیز که یکی از قدیمی ترین جشنواره فیلم جهان است در بین علاقه مندان به هنر سینما نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

نیویورک سیتی

اگر علاقه مند موسیقی مدرن و نو هستید، پیشنهاد ما این است که حتماً سری به نیویورک سیتی بزنید، چرا که این شهر به عنوان یکی از مراکز موسیقی در جهان شناخته می گردد و در آن موزه های مختلفی مثل موزه بروکلین واقع شده است.

در این موزه می توانید آثار هنرمندان بزرگی را مشاهده کنید. بعلاوه اگر علاقه مند به بازدید از جاذبه های هنری هستید باز هم پیشنهاد ما این است که حتماً به سراغ این شهر آمده و از این منطقه زیبا تماشا کنید.

بارسلونا، اسپانیا

کشور اسپانیا همیشه بین فرهنگ دوستان به عنوان یکی از کشورهای خاص و منحصر به فرد به شمار میرود و شما می توانید در شاخه های مختلف هنر افراد بزرگی را در کشور اسپانیا پیدا کنید. به همین علت پیشنهاد ما این است که اگر در پی مراکز هنری در جهان هستید، حتماً به سراغ کشور زیبای اسپانیا آمده و از این کشور بازدید کنید.

نکته جالبی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما می توانید در کشور اسپانیا موزه های مشهوری مثل موزه صفر زمین، موزه خانواده لاساگرادا و موزه پیکاسو را مشاهده کنید. هر یک از این موزه ها به عنوان بزرگترین و اصلی ترین مراکز فرهنگی در کشور اسپانیا شناخته می شوند.

برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما بارسلونا از وبلاگ بخار اینجا کلیک کنید.

لندن، انگلستان

شهر زیبای لندن زادگاه نویسندگان بزرگی چون شکسپیر، دیکنز، اورول، الیوت و… است، افرادی که با نوشتن داستان های هیجان انگیز و خاص توانستد نام خود را در تاریخ هنر نویسندگی به ثبت برسانند. به همین علت عاشقان نویسندگی و تئاتر می توانند به سراغ شهر زیبای لندن آمده و از گالری های هنری و موزه های خاص این شهر تماشا نمایند.

برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما لندن از وبلاگ بخار اینجا کلیک کنید.

استانبول؛ ترکیه

یکی از شهرهای خاص در کشور ترکیه استانبول است، چرا که به عنوان مرز بین دو قاره آسیا و اروپا شناخته می گردد. نکته جالبی که باید به آن توجه داشته باشید این است که موسیقی در این منطقه اهمیت بسیار زیادی دارد و در طول تاریخ شاهد به وجود آمدن سبک های مختلفی از موسیقی به وسیله هنرمندان ترک در این شهر بوده ایم.

بعلاوه پیشنهاد ما این است که در هنگام سفر به کشور زیبای ترکیه به سراغ هنرهای خیابانی این منطقه رفته و از آن ها تماشا کنید. به خصوص در تاریخ 16 تا 12 نوامبر شاهد برگزاری فستیوال های هنری بسیار زیادی در استانبول هستیم.

برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما استانبول از وبلاگ بخار اینجا کلیک کنید.

مکزیکو سیتی، مکزیک

اگر در آمریکای مرکزی در پی یکی از مراکز موسیقی در جهان هستید، پیشنهاد ما این است که سری به شهر زیبای مکزیکو سیتی در کشور مکزیک زده و از این شهر زیبا تماشا کنید، چرا که این شهر به عنوان یکی از مراکز اصلی موسیقی حوزه دریایی کارائیب شناخته می گردد و همین مسئله باعث شده تا بتوانید در این شهر موزه های بسیار زیادی مرتبط با موسیقی را مشاهده کنید. بعلاوه شاهد کاخ هنرهای زیبا در این شهر هستیم که پیشنهاد ما این است تا در هنگام سفر به مکزیکو سیتی حتماً به سراغ این مجموعه رفته و از آن نیز تماشا کنید.

آتن، یونان

بدون هیچ شک و تردیدی یونان به عنوان مبدا تئاتر در طول تاریخ به شمار میرود. در واقع شما می توانید در هنگام سفر به شهر زیبای آتن در یونان جاذبه های گردشگری و هنری بسیار زیادی را در این منطقه مشاهده کنید. از مهم ترین جاذبه های هنری که در شهر آتن وجود دارد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مرکز فرهنگی بنیاد استاوروس نیارکوس
  • خانه اپرای ملی
  • کتابخانه ملی یونان
  • موزه ملی هنرهای معاصر

واشنگتن دی سی

واشنگتن دی سی به عنوان یکی از شهرهای هنری کشور آمریکا شناخته می گردد و به عنوان یکی از مهم ترین مراکز هنری در این منطقه به شمار میرود. شما می توانید در این شهر زیبا موزه های هنری بسیار زیادی را مشاهده کنید.

یکی از مهم ترین این موزه ها، باغ مجسمه سازی گالری ملی به شمار میرود. بعلاوه در هنگام سفر به واشنگتن سیتی می توانید به سراغ گالری رنویک و بعلاوه گالری پرتره ملی رفته و از این مجموعه ها نیز تماشا کنید.

منبع: الی گشت

به "موزه های موسیقی در جهان؛ تلفیقی از هنر و موسیقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه های موسیقی در جهان؛ تلفیقی از هنر و موسیقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید