حاشیه تازه برای نامزد سابق پیکه؛ چهره مشهور جایگزین بازیکن بارسلونا؟

به گزارش وبلاگ بخار، بعد از جدایی پیکه و شکیرا از هم شایعات زیادی در مورد زندگی این زوج مشهور به راه افتاده است.

حاشیه تازه برای نامزد سابق پیکه؛ چهره مشهور جایگزین بازیکن بارسلونا؟

به گزارش وبلاگ بخار مدتی است از جدایی شکیرا و جرارد پیکه می گذرد و هواداران این ستاره مشهور، در انتظار اخبار تازه در خصوص آینده شکیرا هستند. اما نزدیکان این خواننده خواننده کلمبیایی، اخبار در خصوص رابطه تازه شکیرا را تکذیب نموده اند. بعد از جدایی او از جرارد پیکه و حواشی فراوانی که در ماه های اخیر در این رابطه پیش آمده بود، در نهایت این زوج مشهور از هم جدا شدند و در مدت اخیر اخباری در خصوص رابطه تازه شکیرا منتشر شده بود.

بعضی شایعات حاکی از آن بود که یک مجری مشهور تلویزیونی به نام کارسون دالی، معشوقه تازه شکیرا بوده و این خواننده کلمبیایی حدود چهار ماه با او رابطه داشته است. حتی بعضی سفرهای مداوم او به میامی را به علت دیدار با کارسون دالی می دانستند، اما به نظر می رسد این اخبار حقیقت ندارد.

سائول اورتیز، روزنامه نگار نزدیک به شکیرا، تاکید نموده که این خواننده مشهور رابطه ای تازه و پنهانی نداشته و تمام فکر و ذکر خود را روی حرفه اش متمرکز نموده است. در ماه های اخیر آثاری از سوی شکیرا در خصوص رابطه جنجالی و سابقش با جرارد پیکه منتشر شده که سر و صدای زیادی در دنیای موسیقی و البته فوتبال به پا نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "حاشیه تازه برای نامزد سابق پیکه؛ چهره مشهور جایگزین بازیکن بارسلونا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه تازه برای نامزد سابق پیکه؛ چهره مشهور جایگزین بازیکن بارسلونا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید