حمله سرمربی پرسپولیس به مهاجمان تیم!

به گزارش وبلاگ بخار، گویا پس از 5 فصل باز هم قرار است در پرسپولیس شاهد مقصر شناختن بازیکنان و تبرئه مربیان از نتایج ضعیف کسب شده باشیم. اگر در چند فصل اخیر و با مربیان خارجی کمتر بازیکنان مورد حمله مربیان خود قرار می گرفتند، این روز ها شاهد حمله سرمربی پرسپولیس به مهاجمان هستیم. کافی است نشست خبری دیروز یحیی گل محمدی را یک بار دیگر مرور کنیم تا ببینیم رفته رفته به همان زمانی برمیگردیم که حمید درخشان در نشست خبری پرسپولیس اظهار داشت: وقتی مهاجم توپ رو نمی کنه تو گل من مقصرم؟

حمله سرمربی پرسپولیس به مهاجمان تیم!

و جالب این که این مصاحبه معروف درخشان بار ها وبار ها در زمان سرمربیگری برانکو و کالدرون درفضای مجازی بازپخش شد تا به سخره گرفته گردد، اما حالا به نظر می رسد پرسپولیس باز هم به همان روزگار برگشته است. این که مقصر بازیکنان هستند نه اندیشه های مربیان.

یحیی گل محمدی در انتها مسابقه با طرفدار، اعتراض بیش از حدی به عملکرد مهاجمان پرسپولیس داشت. او در بخشی از مصاحبه خود گفت: ما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده خوبی کنیم. فوروارد های ما روز خوبی نداشتند و از فرصت های خوب، استفاده نکردند. در کل موقعیت سازی ما در این بازی خوب بود. اگر گل اول را می زدیم می توانستیم به گل های بیشتری برسیم، اما فرصت طلب نبودیم. باید اول بازی گل می زدیم، اما اینگونه نشد. باید خود را آماده کنیم برای بازی های بعدی.

جالب این که سرمربی سرخ ها به گونه ای نتایج این فصل لیگ برتر را به مهاجمان ربط داده و می گوید: مگر چند فرصت می توانیم خلق کنیم. اگر گل نزنیم تیم وارد فشار و استرس می گردد و تیم حریف از ضربات ایستگاهی می تواند به گل برسد. جاگیری مهاجمان باید بهتر گردد و ضمن اینکه باید بیشتر تمرین کنیم و تمرکز بالایی روی ارسال ها داشته باشیم. هر هفته هم تمرین گلزنی برای مهاجمان داریم، اما بازهم این اتفاقات رخ می دهد و کسی از توپ های ارسالی استفاده نمی کند. ما باید بتوانیم ابتدای بازی گل بزنیم کار برای ما راحت می گردد. در امر گلزنی باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.

این جملات در حالی از سوی گل محمدی بیان شده و فشار زیادی را روی مهاجمان تیم ایجاد کرد که در بازی قبل و در نشست خبری بعد از بازی با استقلال نیز با بیان جمله در چنین بازی هایی فرصت کم گیر بازیکنان می آید، اما اگر از آن ها استفاده می کردیم برنده می شدیم باز هم به نوعی مهاجمان پرسپولیس را مورد هدف قرار داد. به هر روی این یک واقعیت است که هر چقدر زمان مربیان خارجی، شاهد حمله کمتر آن ها به بازیکنان بودیم، رفته رفته شاهد روز هایی هستیم که بازیکنان مقصر اصلی ناکامی شناخته می شدند و باید منتظر بود و دید چه سرنوشتی در انتظار سرخ ها خواهد بود.

طرفداری

منبع: فرارو

به "حمله سرمربی پرسپولیس به مهاجمان تیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله سرمربی پرسپولیس به مهاجمان تیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید