راه اندازی کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی ایران

به گزارش وبلاگ بخار، فدراسیون پزشکی ورزشی در راستای حفظ و ارتقای سلامت اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی، کلینیک اختصاصی ویژه آنها را در دهکده بازی ها راه اندازی کرد.

راه اندازی کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی ایران

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام این خبر اضافه نمود: پوشش پزشکی اردو های ملی، ارائه مشاوره آنتی دوپینگ، ارائه مشاوره و تکمیل فرم های ورزشکاران در برنامه ادل آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) به عنوان یکی از الزامات شرکت در بازی ها، ارائه مشاوره های تغذیه و روانشناسی ورزشی، معاینات تخصصی و فوق تخصصی اعضای کاروان اعزامی به هانگژو، پیگیری درمان ورزشکاران و ارائه بسته های آموزشی سلامت و پزشکی ورزشی از جمله اقداماتی بود که فدراسیون پزشکی ورزشی در هفته ها و ماه های گذشته در راه آماده سازی کاروان اعزامی ورزش کشورمان انجام داد.

اردیبهشت اضافه نمود: در این راستا تجهیزات پزشکی و اقلام دارویی مورد احتیاج کاروان نیز در تهران تهیه و تدارک دیده شد و به محل بازی ها ارسال شد.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی توضیح داد: به منظور ارامش خاطر ورزشکاران کشورمان همانند ادوار گذشته، کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی در دهکده بازی ها برپا شد و به تدریج همکاران ما به سرپرستی ریاست فدراسیون در این کلینیک مستقر شده و به صورت شبانه روزی به ارائه خدمت به اعضای کاروان خواهند پرداخت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "راه اندازی کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید