ربیعی: دنبال بهانه نیستم، سلیقه های داوری ما را گمراه نموده است

به گزارش وبلاگ بخار، سرمربی مس رفسنجان می گوید مسئولیت باخت تیمش را می پذیرد و در پی بهانه نیست.

ربیعی: دنبال بهانه نیستم، سلیقه های داوری ما را گمراه نموده است

به گزارش وبلاگ بخار، محمد ربیعی عصر آدینه پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. شکست غیرمنتظره ای داشتیم و مسئولیت این شکست با من است. گله ای ندارم و می دانم یک تیم ممکن است در افت قرار بگیرد و مطمئن باشید از این افت خارج می شویم چون سال های گذشته هم این مساله بوده است و دلیلش فشار روی بازیکنان برای کسب نتیجه است. این فشار بیش از میزان است و باعث هیجان و استرس شده است و می تواند ضریب خطا را بالا ببرد و با این وجود چیزی از ارزش های تیم کم ننموده است.

او ادامه داد: دنبال بهانه نیستم و مسئولیت این شکست را می پذیرد. از طرفداران واقعی مان عذرخواهی می کنم. می خواستیم به آن ها عیدی دهیم اما نشد و قول می دهم جبران خواهیم کرد. کوچک ترین دغدغه ای نداریم چون سال ها تجربه دارم و می دانم گاهی اوقات ممکن است شکست بخورید. من بلد نیستم بهانه بیاورم اما دو صحنه در این بازی رخ داد که در بازی استقلال و گل گهر داور پنالتی گرفت اما در این بازی برای ما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی مس رفسنجان اضافه نمود: سلیقه های داوری ما را گمراه نموده است. اگر هند نیست که در هیچ بازی نگیرید اما اگر هند است باید بگیرید. این مساله ما را دچار گمراهی می نماید. اگر این پنالتی را داور می گرفت فرایند بازی عوض می شد. اگر برای ما تا امروز 8 پنالتی گرفتند، 7 پنالتی هم برای مان گرفته نشده؛ بروید ببینید. این عدالت نیست و باید همه چیز با عدالت انجام گردد.

او درباره عملکرد تیمش در سال 1400 گفت: ما سال جاری در مقطعی چهار باخت پیاپی داشتیم اما در خاتمه کاری که باید انجام می دادیم را توانستیم به نتیجه برسانیم. در ادامه سال اتفاقاتی افتاد که بر خلاف میل مان بود. مثلا در بازی صنعت نفت و طرفدار تیم خوب کار نکرد اما مثلا در بازی امروز موقعیت های زیادی به حریف ندادیم. منشا در بازی امروز مصدوم شده بود اما با این وجود بیست دقیقه آخر خوب بازی کردیم. می توانستیم در سرانجام بازی حداقل به یک گل برسیم اما هنوز در رتبه چهارم جدول هستیم و در مجموع فرایند تیم بد نبود.

ربیعی هم چنین اضافه نمود: هر قسمتی که تیم بد بود، مسئولیتش با من است. دوست داشتم سال را با پیروزی تمام کنیم اما نشد و ان شاءالله برای مردم سیرجان جبران خواهیم کرد. بازی بعد باید به مصاف تراکتور برویم. اکنون این استراحت به ما یاری می نماید و احتیاج داریم از این فضا بیرون بیاییم. با تمام وجودمان برای موفقیت مس کوشش کنیم و باید تا آخرش حامی تیم باشیم. سال گذشته هشتم شدیم و سال جاری تمام کوشش مان را می کنیم رتبه بهتری کسب کنیم. داریم جاه طلبانه برای کسب سهمیه کوشش می کنیم اما خیلی چیزها احتیاج است تا سهمیه کسب کنیم. با دو باخت و با دو برد تیم نباید قضاوت شویم اما در فرایند کلی ما باید رشد کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ربیعی: دنبال بهانه نیستم، سلیقه های داوری ما را گمراه نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: دنبال بهانه نیستم، سلیقه های داوری ما را گمراه نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید