مدیرعامل استقلال استعفا کرد ، پیغام فتح الله زاده به وزیر؛ همین امروز مدیر تازه را معرفی کنید!

به گزارش وبلاگ بخار، پس از آنکه باشگاه استقلال شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به واسطه عدم پرداخت بدهی سنگین آندره استراماچونی از دست داد، علی فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه از سمت خود استعفا کرد

مدیرعامل استقلال استعفا کرد ، پیغام فتح الله زاده به وزیر؛ همین امروز مدیر تازه را معرفی کنید!

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال امروز با انتشار پیغامی خطاب به حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از سمت خود استعفا کرد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که باشگاه استقلال تا شب گذشته برای پرداخت بدهی آندره استراماچونی مربی ایتالیایی و گرفتن مجوز حرفه ای فرصت داشت اما این بدهی سنگین پرداخت نشد و این باشگاه شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

شب گذشته و در جریان بازی دو تیم استقلال و ذوب آهن هم طرفداران استقلال شعارهایی علیه فتح الله زاده سر دادند.

در بخشی از پیغام فتح الله زاده خطاب به حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که با شعر من آن گلبرگ مغرورم که می میرم زبی آبی / ‬ ولی با خفت و خاری پی شبنم نمی گردم شروع شده، آمده است:

همانگونه که مستحضرید این جانب به علت عشق و علاقمندی به تیم محبوبم و به عشق طرفداران فهیم و قدرشناس استقلال در شرایط بحرانی قبول مسئولیت کردم. متاسفانه به علت کتمان حقایق که به وسیله مدیریت محترم سازمان خصوصی سازی نیز تایید شد با بدهی های غیرقابل باور و کمرشکن روبرو شدیم لذا از همان ابتدا در یک برنامه تلویزیونی عنوان کردم که به تنهایی قادر به پرداخت این حجم از بدهی ها نیستم.

متاسفانه در این میدان تنها ماندم و چاره ای جز ادامه مقطعی نداشتم تا حداقل تیم دچار سیر نزولی نگردد و جایگاه تیم در لیگ حفظ گردد.

وقتی برای نظر و درخواست سی میلیون طرفدار مظلوم استقلال اعتنایی نیست برای چه باید بمانم و با چه انگیزه ای کار کنم؟! با اجازه می روم شاید مدیر بعدی خودی باشد و به استقلال مظلوم یاری گردد. در این دو ماه مسئولی نماند که پیشش نروم ولی دریغ از یاریی که منتج به نتیجه گردد. برخی وقت ها با رفتن می توان یاری کرد.

جناب آقای دکتر! یک ساعت دیرتر برای استقلال خسران بار خواهد بود. لطفاً همین امروز مدیر نو را معرفی کنید. در سرانجام ضمن عذرخواهی از طرفدارن فهیم استقلال و تشکر ویژه از حضرتعالی بدین وسیله رخصت می طلبم.

منبع: همشهری آنلاین

به "مدیرعامل استقلال استعفا کرد ، پیغام فتح الله زاده به وزیر؛ همین امروز مدیر تازه را معرفی کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل استقلال استعفا کرد ، پیغام فتح الله زاده به وزیر؛ همین امروز مدیر تازه را معرفی کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید