مشهورترین شاسی بلند جهان خریدار ندارد!، عکس

به گزارش وبلاگ بخار، گفته می گردد، فروش ارزان ترین مدل جیپ، یعنی جیپ رنه گید Jeep Renegade متوقف می گردد. باعث تعجب است که این مدل جیپ، یکی از کم فروش ترین خودروهای تازه در بازار ایالات متحده شده است.

مشهورترین شاسی بلند جهان خریدار ندارد!، عکس

تینا مزدکی- طبق گزارشات، فروش ارزان ترین مدل جیپ، جیپ رنه گید Jeep Renegade، در ایالات متحده و کانادا متوقف می گردد. گفته می گردد که عقب نشینی رنه گید، به وسیله سخنگوی جیپ در Automotive News تایید شده است. این کراس اوور ساب کامپکت،پس از مدل سال 2023 عرضه نمی گردد و ارزان ترین مدل در خط فراوری جیپ حذف می گردد. درعوض، این لقب نصیب جیپ کامپس Jeep Compass جمع و جور خواهد شد، خودرویی کمی بزرگتر و گرانتر با قیمت 29995 دلار.

رنه گید که در ایتالیا بر روی پلتفرم فیات 500X ساخته شد، در سال 2015 وارد بازار شد و به اوج خود رسید و در سال 2016 به فروش بیش از صد هزار دستگاه دست پیدا کرد.

اما از سال 2019، فروش به مقدار قابل توجهی کاهش یافت، تا جایی که در سال 2022 به مجموع 27,459 دستگاه کاهش یافت. از سه ماهه سوم 2023، این مقدار 35 درصد دیگر کاهش یافت و به 6,412 دستگاه در سه ماهه رسید.

رنه گید دومین جیپی است که در سال 2023 از بازار ایالات متحده خارج می گردد، جیب چروکی Jeep Cherokee نیز بی سر و صدا در ماه فوریه کنار رفت. با این حال، رنه گید همچنان در مکزیک، اروپا، آمریکای جنوبی و آسیا به فروش می رسد.

  • این خودرو پراید افغان ها است/ عکس

  • ببینید | کیفیت فوق العاده و باورنکردنی بدنه خودرو تسلا سایبرتراک

منبع: thedrive

58323

منبع: خبرآنلاین

به "مشهورترین شاسی بلند جهان خریدار ندارد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهورترین شاسی بلند جهان خریدار ندارد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید