بازاریابی و فروش

پیش فروش شنل نامرئی کننده آغاز شد: فول سایز 60 میلیون تومان ، فیلم

برخلاف بسیاری از ایده های علمی-تخیلی که ده ها یا صدها سال برای تحقق شان زمان لازم است، استارت آپی انگلیسی توانسته نمونه های تجاری سپر نامرئی کننده را با قیمت های 4.5 تا 60 میلیون تومان به بازار عرضه کند.

4 اردیبهشت 1403

فولکس واگن ID4 وارداتی با شرکت تابعه صنایع خودروسازی کرمان به بازار می آید

فولکس واگن ID4 وارداتی را نه گروه بهمن، بلکه شرکت خودروسازان راین در بازار خودرو کشور ارائه خواهد کرد. این محصول وارداتی فولکس واگن که 18 فروردین ماه مجوز استاندارد نیز دریافت کرد قرار است در پایه ترین تیپ ممکن وارد بازار خودرو ایران شود. تیپ وارداتی ID4...

20 فروردین 1403

قسمت بعدی فیلم سوپر ماریو سال 2026 اکران می گردد

کمپانی نینتندو (Nintendo) و استودیوی ایلومینیشن (Illumination) به تازگی تایید نموده اند که فیلم نو .Super Mario Bros در سال 2026 اکران خواهد شد.

27 اسفند 1402

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو در اسفند ماه 1402

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو برای اسفند ماه 1402 به طور رسمی اعلام شد. 10 محصول تولیدی این گروه صنعتی برای متقاضیان خرید آنها در آخرین ماه امسال قیمت گذاری شدند. سورن پلاس XU7P ارزانترین خودرو تولیدی ایران خودرو است که با قیمتی برابر با 459 میلیون و 118 هزار...

8 اسفند 1402

عایدی هتل در کیش چقدر است؟

عایدی هتل در کیش تا حد زیادی به میزان مراجعه مسافران و گردشگران برای اقامت در این جزیره زیبا بستگی دارد.

28 بهمن 1402

اولین نقدهای هدست ویژن پرو منتشر شد؛ نوآورانه ترین محصول اپل از زمان اولین آیفون

هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو از روز آدینه وارد مرحله پیش فروش شده است و از روز 2 فوریه (13 بهمن ماه) رسماً عرضه خواهد شد. حالا اولین نقدهای این محصول 3499 دلاری منتشر شده است که در ادامه آن ها را مرور می کنیم.

11 بهمن 1402

ساماندهی بازارچه های فروش نوروزی اطراف تخت جمشید

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، ساماندهی بازارچه های فروش نوروزی اطراف تخت جمشید صورت می گیرد.

27 دی 1402

قیمت طراحی سایت سالن زیبایی به چه عواملی بستگی دارد؟

در دنیای امروز، داشتن یک وب سایت برای هر کسب و کاری، از جمله سالن های زیبایی، لازم است. یک وب سایت خوب می تواند به شما یاری کند تا مشتریان نو پیدا کنید، خدمات خود را به نمایش بگذارید و با مشتریان فعلی خود ارتباط برقرار کنید. قیمت طراحی سایت سالن زیبایی...

28 آذر 1402

حمل بار به شهرستان مقرون به صرفه

امروزه با توجه به توسعه کسب و کارها، بسیاری از آنان به فروش محصولات خود، به صورت آنلاین روی آورده اند؛ به همین دلیل یکی از پراهمیت ترین دغدغه هایی که صاحبان مشاغل پیش رو دارند، رساندن محصولات به دست مشتری است. گاهی اوقات فاصله مشتری ها از فرستنده زیاد...

21 آذر 1402

چرا فیلم ناپلئون ریدلی اسکات بازخوردهای مثبتی دریافت نکرد؟

ناپلئون (Napoleon) فیلم تاریخی بزرگ ریدلی اسکات، مدتی قبل روی پرده رفت و اگرچه برای نقش آفرینی ها و سکانس های نبرد مورد تحسین نهاده شد اما منتقدان در مجموع به آن واکنشی مثبتی نشان ندادند. اما دقیقا چه اتفاقی برای این فیلم افتاد و چرا برخی ها از آن دفاع می نمایند...

19 آذر 1402

مشهورترین شاسی بلند جهان خریدار ندارد!، عکس

گفته می گردد، فروش ارزان ترین مدل جیپ، یعنی جیپ رنه گید Jeep Renegade متوقف می گردد. باعث تعجب است که این مدل جیپ، یکی از کم فروش ترین خودروهای تازه در بازار ایالات متحده شده است.

14 آذر 1402

راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی برای حمام

تهیه شیرآلات را می توان یکی از تخصصی ترین خریدها دانست. در این میان انتخاب شیرآلات حمام با توجه به تنوع بسیار بالای آنها دشوارتر به نظر می رسد. به همین علت مقاله حاضر را به راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی برای حمام، اختصاص داده ایم.

7 آذر 1402

تعداد راهنمایان گردشگری ویژه ناشنوایان خیلی کم است

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، تعداد راهنمایان گردشگری ویژه ناشنوایان خیلی کم است.

8 آبان 1402

حرکت عجیب سامسونگ برای شکست دادن اپل، عکس

دیجیاتو نوشت: سامسونگ با کانال یوتوب معروف و پرطرفدار MrBeast وارد همکاری شده است تا گران ترین گوشی های پرچمدار خود را تبلیغ کند.

3 مهر 1402

بهشت کتابخوان ها اینجاست

خیلی ها باغ کتاب تهران را بهشت کتابخوان ها می دانند، چرا که در کنار فعالیت های فرهنگی و آموزشی اش، 2 فضای ویژه به کتاب اختصاص داده که در آن افراد با هر سلیقه و گروه سنی می توانند کتاب مورد علاقه شان را بیابند، مطالعه کنند و درصورت نیاز بخرند.

6 شهریور 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز چهارشنبه 25 مرداد 1402

خبرنگاران- قیمت گوشی گلکسی A14 سامسونگ دست کم پنج میلیون و 600 هزار تومان است. فروشنده های موبایل گلکسی A14 نسخه 64 گیگ را با این قیمت می فروشند و بابت گلکسی A14 نسخه 128 گیگ شش میلیون و 300 هزار تومان دریافت می نمایند.

25 مرداد 1402

تکنو از امروز با سه مدل گوشی به بازار ایران برمی شود

شرکت پارس نوین مدیا با کسب نمایندگی از شرکت چینی تکنو از امروز (شنبه) سه مدل موبایل هوشمند این برند را وارد بازار ایران می نماید.

21 مرداد 1402

تاریخ رونمایی آیفون 15 فاش شد!

زومیت نوشت: چند منبع آگاه تاریخ رونمایی آیفون 15 را به طور غیرمستقیم فاش کرده اند. اپل هر سال آیفون های تازه را اواخر شهریور رونمایی می کند.

13 مرداد 1402

پرطرفدارترین فوتبالیست دنیا مسی است یا رونالدو؟

لیونل مسی چه زمانی که در مستطیل سبز حضور دارد و چه بیرون از زمین های فوتبال همچنان به رکوردشکنی ادامه می دهد. جدیدترین رکوردی که اسطوره آرژانتینی پیروز به شکستن آن شد رکورد فروش پیراهن های او در بیست و چهار ساعت اول عرضه رسمی آنها به بازار بود.

12 مرداد 1402

شرایط فروش محصولات کرمان موتور ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد

شرایط فروش محصولات کرمان موتور برای مشتریانی که در سامانه یکپارچه برای خرید این خودروها اقدام کردند، اعلام شد. پس از جلسات طولانی شورای رقابت با خودروسازان خصوصی، امروز بالاخره قیمت کارخانه بسیاری از خودروسازان خصوصی منتشر شد.

18 تیر 1402
تعداد: (117)