قسمت بعدی فیلم سوپر ماریو سال 2026 اکران می گردد

به گزارش وبلاگ بخار، کمپانی نینتندو (Nintendo) و استودیوی ایلومینیشن (Illumination) به تازگی تایید نموده اند که فیلم نو .Super Mario Bros در سال 2026 اکران خواهد شد.

قسمت بعدی فیلم سوپر ماریو سال 2026 اکران می گردد

همانطور که به وسیله شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto)، خالق ماریو، در 10 مارس (20 اسفند) که به عنوان روز ماریو شناخته می گردد، فاش شد، این دنباله دنیای ماریو را بیشتر توسعه خواهد داد و در 3 آوریل 2026 (14 فروردین 1405) اکران می گردد. او بعلاوه در صحبت های خود اضافه نمود که فیلم برادران سوپر ماریو که بهار گذشته اکران شده، همچنان به وسیله افراد زیادی دیدن می گردد.

میاموتو گفت: تیم ایلومینیشن که روی فیلم برادران سوپر ماریو کار می کردند، این فیلم تازه را نیز به همراه نینتندو فراوری می نمایند. کریس ملداندری (Chris Meledandri) از ایلومینیشن نیز می گوید:

فیلم برادران سوپر ماریو که در سال 2023 اکران شد، رکورد های باکس آفیس را شکست. این فیلم در سطح جهانی 1.36 میلیارد دلار فروش کرد و به پرفروش ترین فیلم ساخته شده بر اساس یک بازی ویدیویی تبدیل شد. این فیلم رکورد بیشترین فروش آخر هفته افتتاحیه در بین هر فیلم انیمیشنی را نیز شکست. در واقع موفقیت های این فیلم به حدی بود که ساخت دنباله از روی آن منطقی به نظر می رسید. حال در خصوص اینکه این دنباله چه چیزی را در بر خواهد داشت، میاموتو مثل همواره کم حرف بود. او گفت:

در هر صورت به نظر می رسد که باید حداقل دو سال دیگر منتظر بمانیم تا تازهترین فیلم ماریو را دیدن کنیم.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "قسمت بعدی فیلم سوپر ماریو سال 2026 اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت بعدی فیلم سوپر ماریو سال 2026 اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید