سینما

پیش فروش شنل نامرئی کننده آغاز شد: فول سایز 60 میلیون تومان ، فیلم

برخلاف بسیاری از ایده های علمی-تخیلی که ده ها یا صدها سال برای تحقق شان زمان لازم است، استارت آپی انگلیسی توانسته نمونه های تجاری سپر نامرئی کننده را با قیمت های 4.5 تا 60 میلیون تومان به بازار عرضه کند.

4 اردیبهشت 1403

ببینید؛ آتاری از بازی مسابقه آرکید نو خود برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی کرد

کمپانی آتاری (Atari) و استودیوی هدلس چیکن (Headless Chicken) به تازگی با انتشار تریلری از بازی مسابقه ای آرکید نئواسپرینت (NeoSprint) رونمایی کرده اند.

20 فروردین 1403

قسمت بعدی فیلم سوپر ماریو سال 2026 اکران می گردد

کمپانی نینتندو (Nintendo) و استودیوی ایلومینیشن (Illumination) به تازگی تایید نموده اند که فیلم نو .Super Mario Bros در سال 2026 اکران خواهد شد.

27 اسفند 1402

گوشی خود را تکان دهید تا خودروی شما برقصد! ، عکس و فیلم

در حالی که پورشه پانامرا به روز شده تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد، اما تغییرات مهم زیادی در زیر پوسته این خودرو وجود دارد. هیچ کدام از این تغییرات، خاص تر از سیستم نو پورشه به نام Active Ride نیست.

26 اسفند 1402

در بخش چت اینستاگرام بازی کنید!، فیلم

درحال حاضر فقط برخی کاربران به این بازی دسترسی پیدا کرده اند.

20 اسفند 1402

12 پیشنهاد استایل خانگی که راحت و زیبا هستند

هیچ جا، خانه خود آدم نمی گردد! احتمالاً بارها این جمله را به خود یا اطرافیانتان در هنگام سفر یا دوری از خانه گفته اید. در واقع خانه مکانی برای فارغ شدن شما از هیاهوی بیرون و مسئولیت های فراوان کاری است. جایی که برای خواب و استراحت به آن پناه می برید. یکی...

20 اسفند 1402

سونی خداحافظی می کند

سونی ممکن است درحال برنامه ریزی برای تغییر اساسی در استراتژی کسب وکار موبایل خود باشد.

18 اسفند 1402

خانه عمر شریف در لانزاروته اسپانیا

یکی از زیباترین املاک شخصی لانزاروته که به طرز خارق العاده ای در دل یک کوه شکل گرفته، خانه ای به نام Lagomar است که در هزارتویی طبیعی با غارهای جالب توجه بنا گشته است. زمینه طبیعی که این خانه روی آن ساخته شده اثر هنری طبیعت می باشد که از طریق مواد مذابی که...

13 اسفند 1402

کشف بزرگترین مار دنیا با سری به مقدار سر انسان

بزرگترین مار دنیا در حال که در اعماق جنگل های آمازون در کمین بود دیده شد. این ابر مار سه برابر وزن انسان وزن دارد و با 13 متر طول، سرش به مقدار سر انسان است. قطر این مار به مقدار لاستیک ماشین است.

5 اسفند 1402

حرکت کشور به سمت کشاورزی نوآورانه، فیلم

معاون علمی رئیس جمهور در رویداد بهترین های دانش بنیان بخش کشاورزی در مورد اقدامات اجرا شده برای تسهیل روند رسیدگی به درخواست مجوزهای شرکت های دانش بنیان و محصولات آن هاصحبت کرد.

24 بهمن 1402

اولین نقدهای هدست ویژن پرو منتشر شد؛ نوآورانه ترین محصول اپل از زمان اولین آیفون

هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو از روز آدینه وارد مرحله پیش فروش شده است و از روز 2 فوریه (13 بهمن ماه) رسماً عرضه خواهد شد. حالا اولین نقدهای این محصول 3499 دلاری منتشر شده است که در ادامه آن ها را مرور می کنیم.

11 بهمن 1402

اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده اند

بسیاری از اپلیکیشن های کاربردی در اندروید و iOS پولی هستند اما خیلی از همین اپلیکیشن های پولی، گاهی به صورت رایگان هم عرضه می شوند.

11 بهمن 1402

چرا فیلم ناپلئون ریدلی اسکات بازخوردهای مثبتی دریافت نکرد؟

ناپلئون (Napoleon) فیلم تاریخی بزرگ ریدلی اسکات، مدتی قبل روی پرده رفت و اگرچه برای نقش آفرینی ها و سکانس های نبرد مورد تحسین نهاده شد اما منتقدان در مجموع به آن واکنشی مثبتی نشان ندادند. اما دقیقا چه اتفاقی برای این فیلم افتاد و چرا برخی ها از آن دفاع می نمایند...

19 آذر 1402

کانزاشی چیست و چگونه از آن برای آرایش مو بهره ببرید؟

یکی از دوست داشتنی ترین اکسسوری ها برای تزئین موها به ویژه موهای بلند استفاده از کانزاشی است. اما کانزاشی چیست؟ کانزاشی یا گیره موی ژاپنی یک نوع پین موی سنتی در فرهنگ ژاپن است که از آن برای تزیین موها در سنت ها و رویدادهای خاص استفاده می گردد. کانزاشی...

8 آذر 1402

نقد فیلم تفریق مانی حقیقی از پویان عسگری؛ میعاد در لجن

در ظاهر در پی خویشتنِ خویش و مسئله بحران هویت و حذف همزاد طبیعی، اما در باطن نجوای عاشقانه و احتیاج به رابطه و تمنای عاطفه. تفریق تریلر معمایی/رازآمیز مانی حقیقی این تم ها را جستجو می نماید. از خلال درام پیچیده اش با منطق سوررئال و به واسطه موکد کردن مهمترین...

9 آبان 1402

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده شیائومی؛ بهترین ها با قیمت مناسب!

شیائومی یکی از محبوب ترین برندهای تولیدکننده گوشی هوشمند در دنیا محسوب می گردد. گوشی های این شرکت به کیفیت ساخت خوب، امکانات سخت افزاری عالی و قیمت مناسب معروف هستند؛ در نتیجه اگر در پی خرید برترین گوشی میان رده شیائومی هستید در این مطلب با ما همراه باشید...

2 آبان 1402

سفر در زمان اینگونه ممکن خواهد شد!

نظریه نسبیت خاص اینشتین به ما می آموزد که چیزی نمی تواند بیشتر از سرعت نور شتاب بگیرد. ولی اگر وقتی که به دنیا آمدید، با سرعتی تندتر از سرعت نور حرکت می کردید چه می شد؟ اوضاع چگونه بود؟

11 مهر 1402

دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای: بیداری به نمایش خانگی آمد

انیمیشن دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای: بیداری Ladybug & Cat Noir: Awakening به کارگردانی جرمی زاگ با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم تماشاخونه عرضه شد.

8 شهریور 1402

تاریخ برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان مشخص شد

افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان، با 5 روز تعویق، همزمان با روزجهانی کودک برگزار می شود.

10 مرداد 1402

تلویزیون خانه همه هنرمندان است، کسی نمی تواند ما را از خانه مان بیرون کند

اسفند ماه گذشته فصل اول سریال چشم بندی از شبکه سه روی آنتن رفت و پخش فصل دوم این سریال هم خردادماه آغاز شده است؛ سریال کمدی با حضور بازیگرانی که برای مردم شناخته شده اند. نعیمه نظام دوست یکی از بازیگران این سریال است.

18 تیر 1402
تعداد: (117)