تصاویری از تویوتا کرولا 2023، محبوب با باتری کوچک تر و شتاب بیشتر

به گزارش وبلاگ بخار، پیشرانه قوی و تغییرات فنی، تویوتا کرولا هاچ بک را رقابتی نگه می دارد. در این مطلب به ویژگی های تویوتا کرولای 2023 پرداخته ایم.

تصاویری از تویوتا کرولا 2023، محبوب با باتری کوچک تر و شتاب بیشتر

به گزارش اتو اکسپرس، شان کارسون در گزارشی نوشته است: به روز رسانی اخیر در موتور تویوتا کرولا بسیار ارزشمند است. این تغییر گسترده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد، اخیرا یک تغییر بزرگ در فناوری باتری تویوتا کرولای هاچ بک اجرا شده، این تغییرات که برای بهبود عملکرد باتری انجام گرفته باعث نشده که کارایی این باتری کاهش یابد، تغییراتی نیز در زمینه سیستم اطلاعات و سرگرمی این خودرو اجرا شده است.

این بروز رسانی ها که باعث افزایش کارایی شده به کرولا کمک کرده است تا با بسکمک از رقبای نوتر همگام شود و در حالی که مانند همیشه پیشرفته تر از بسکمک از خودرو ها به نظر می رسد و سواری آن نیز بهتر است، محدودیت های کاربردی آن نیز همچنان آشکار است. با این حال هنوز هم گزینه مناسبی برای انتخاب به عنوان یک هاچ بک خانوادگی سالم است.

تویوتا کرولا داستان یک موفقیت بزرگ در صنعت موتور بریتانیا است. هاچ بک خانواده ژاپنی در کارخانه تویوتا کرولا در برناستون در نزدیکی شهر دربی ساخته می شود و هر روز نزدیک به 500 تویوتا کرولا از همه انواع آن از خط تولید این کارخانه خارج می شود. ما این شانس را داشتیم که این تویوتا را در جاده های بریتانیا برانیم.

هاچ بک پنج در تریم دیزاین که ما در حال راندن آن هستیم به یکی از پر فروش ترین خودرو ها در بریتانیا تبدیل خواهد شد، بنابراین این مهم ترین خودرویی خواهد بود که از خط تولید کرولا در بریتانیا بیرون می آید. نیروی محرکه 85 درصد از کرولا های ساخته شده در برناستون از طریق پیشرانه 1.8 لیتری بنزینی- برقی تامین می شود.

در یک نگاه می توان گفت که تغییرات در نوع نو تویوتا کرولا در حوزه هایی که اهمیت دارند قابل توجه است. باتری قدیمی که در مدل های قبلی تویوتا کرولا استفاده می شد با یک واحد لیتیوم یون سبک تر که انرژی بیشتری دارد، جایگزین شده است. وزن این باتری 14 درصد از انواع قبلی کمتر و دارای 14 درصد قدرت بیشتری است. این موتوری است که گشتاور بیشتری را ارائه می دهد، در حالی که گیربکس هیبریدی آن نیز سبک تر است.

نتیجه یک پیشرانه هیبریدی نسل پنجم نو است که مجموعاً 138 اسب بخار قدرت تولید می کند که منجر به کاهش 1.7 ثانیه ای در شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت می شود و به 9.2 ثانیه می رسد. علیرغم افزایش عملکرد، تویوتا ادعا می کند که تا 80 درصد از سفر ها را با این مدل از کرولا می توان تنها با انرژی برق انجام داد، و اگر مسیر های شما بیشتر در داخل و اطراف شهر باشد، می توانیم این گفته تویوتا را باور کنیم.

منبع: فرارو

به "تصاویری از تویوتا کرولا 2023، محبوب با باتری کوچک تر و شتاب بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از تویوتا کرولا 2023، محبوب با باتری کوچک تر و شتاب بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید