فروش گیفت کارت و جم بازی

به گزارش وبلاگ بخار، خرید گیفت کارت و جم بازی می تواند برای افرادی همانند گیمرها، نتورکرها، دانشجویان و ... اهمیت و ارزش بسیار زیادی داشته باشد و به آنها امکان استفاده از انواع خدمات، محصولات، برنامه ها و ... از شرکت های مختلف را بدهد. استفاده از این ابزارها می تواند باعث صرفه جویی در زمان، انرژی و پول گردد.

فروش گیفت کارت و جم بازی

گیفت کارت نوعی کارت هدیه با یک اعتبار تعیین و غیر نقدی است که امکان انتقال به حساب و اشخاص دیگر را ندارد. امروزه شرکت ها، موسسه ها و استودیوهای بازی سازی مختلف اقدام به فراوری و عرضه انواع گیفت کارت ها و جم بازی ها می نمایند و به کاربران خود یاری می نمایند که راحت تر به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

جم بازی های موبایلی

بازی های موبایلی امروزه محبوبیت بسیار زیادی پیدا نموده اند و بسیاری از مردم برای تفریح یا کسب در آمد از آنها استفاده می نمایند و شرکت های بازی سازی نیز برای سودآوری بیشتر اقدام به عرضه جم و ارز بازی می نمایند. بازیکنان با خرید جم بازی ها و انجام خرید درون برنامه ای اندروید و ios ، قادر خواهند بود به انواع آپدیت ها، آیتم ها و امکانات موجود در بازی ها دسترسی پیدا نموده و مهارت های خودشان را ارتقا بدهند. گیمر می تواند با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، خرید الماس ایمو و خرید جم سایر بازی ها، اوج لذت و هیجان را تجربه کند.

گیفت کارت های رایج و محبوب

هرچند که تمامی شرکت ها و موسسات معتبر در سراسر دنیا اقدام به عرضه گیفت کارت های مختلف می نمایند اما تعدادی از این شرکت ها از محبوبیتی دنیای برخورداند و کاربران از سراسر دنیا از گیفت کارت های آنها استفاده می نمایند.

کاربران شرکت های مختلف می توانند با خرید گیفت کارت مینت از شرکت Paymentwall، خرید گیفت کارت اپل، خرید گیفت کارت پلی استیشن ، خرید گیفت کارت استیم، خرید گیفت کارت ایکس باکس، خرید گیفت کارت گوگل پلی، خرید گیفت کارت ریزر گلد و ... از محصولات، کالاها، برنامه ها و اطلاعات آنها استفاده نمایند.

در زمان خرید گیفت کارت ریزر گلد فیلیپین، خرید گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس و تهیه ویزا کارت و مستر کارت با تحویل آنی آنها و حتی خرید انواع گیفت کارت های دیگر، به منظور جلوگیری از سواستفاده و کلاهبرداری باید به نکاتی همانند نوع گیفت کارت، نوع گیفت کارت و جم، کارمزد و مالیات، ناحیه و منطقه مورد استفاده، تاریخ انقضا و ... توجه داشت.

خرید مطمئن و راحت از گیم کد

سایت فروشگاهی گیم کد به علت داشتن اینماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال یکی از معتبرترین سایت های فروشگاهی حوزه گیفت کارت و جم باز است و با داشتن ویژگی هایی همانند شارژ فوری محصولات درون برنامه ای، داشتن SSL مناسب، شارژ فوری خرید جم بازی، داشتن درگاه بانکی مطمئن، پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید، تحویل فوری محصول و ... خریدی مطمئن و راحت را برای کاربران فراهم خواهد نمود. کاربران برای خرید گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس، خرید گیفت کارت ریزر گلد فیلیپین، خرید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال و خرید جم انواع بازی های موبایلی و ویدیویی می توانند از خدمات این سایت استفاده نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "فروش گیفت کارت و جم بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش گیفت کارت و جم بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید