شرایط سفر به قطر بدون ویزا برای ایرانی ها

به گزارش وبلاگ بخار، سفر به قطر بدون ویزا تا چند سال پیش یک امر غیرممکن به نظر می رسید. اما درحال حاضر کشور قطر قوانینی را وضع نموده که به مسافران ایرانی اجازه می دهد به راحتی و بدون ویزا به این کشور لوکس سفر نمایند. قوانین و شرایطی که در نگاه اول شاید سخت به نظر برسند، اما با کمی اطلاعات برای بیشتر مسافران قابل دسترسی هستند. اگر می خواهید حداقل برای یک بار یکی از لوکس ترین کشورهای خاورمیانه و ثروتمندترین کشورهای دنیا را از نزدیک ببینید، در این مطلب کوتاه با ما همراه باشید.

شرایط سفر به قطر بدون ویزا برای ایرانی ها

دیسکاور قطر چیست؟ | Discover Qatar

دیسکاور قطر یک شرکت گردشگری است که تمام خدمات سفر به قطر را پوشش می دهد. اما اگر بخواهید بدون ویزا به قطر سفر کنید، قطر دیسکاوری اهمیت بیشتری برایتان پیدا خواهد نمود. این شرکت گردشگری با همکاری دولت قطر خدمات خاصی را ارائه می دهد که برای سفر بدون ویزا به قطر ضروری هستند.

قبل از هرچیز اگر قصد دارید به قطر سفر کنید، بهتر است نگاهی به سایت قطر دیسکاوری بیندازید. این سایت برای خرید بلیط قطر، رزرو هتل در قطر، تور، کنسرت، بلیط جاهای دیدنی و هرآنچه که در سفر به این کشور ممکن است به آن فکر کنید، طراحی شده و تمام این خدمات را به صورت آنلاین ارائه می دهد. اما آنچه که قطر دیسکاوری را به مهمترین بخش سفر بدون ویزا به قطر تبدیل نموده است، فقط خدمات متنوع این سایت نیست! در ادامه با ما همراه باشید.

جدیدترین شرایط سفر به قطر برای ایرانی ها

  1. برای سفر بدون ویزا به قطر باید بلیط رفت و برگشت هواپیما بخرید. بازه سفر شما باید تعیین باشد و قبل از سوار شدن به هواپیما حتما باید بلیط رفت و برگشت را ارائه بدهید.
  2. هتل شما در قطر باید از قبل رزرو شده باشد. مهم ترین نکته این است که رزرو هتل از سایت دیسکاور قطر باید انجام گردد. قطر دیسکاوری یک بخش اختصاصی برای این موضوع دارد. مسافرانی که می خواهند بدون ویزا به قطر سفر نمایند، باید هتلشان را از آن بخش رزرو نمایند.
  3. مسافر قبل از حرکت باید حتما ارزی معادل 1500 دلار به صورت نقدی یا اعتباری داشته باشد.
  4. اگر قصد دارید بیشتر از 30 روز در کشور قطر اقامت داشته باشید، باید از بیمه سلامت دولت قطر بهره ببرید.
  5. نباید فراموش کنید که قبل از پرواز حتما باید بلیط رفت و برگشت و واچر هتل را به فرودگاه ارائه بدهید.

حتما برایتان سوال پیش آمده که نحوه رزرو هتل های قطر دیسکاوری، خرید بیمه سلامت کشور قطر و بسیاری دیگر از خدماتی که در قطر به آن ها نیاز دارید، چگونه انجام می گردد؟ چقد هزینه دارد و آیا می توان با ارز ریالی یا کارت بانکی ایرانی همه این خدمات را انجام داد؟

همانطور که گفتیم برای رزرو هتل های قطر دیسکاوری شما به کردیت کارت نیاز دارید. خرید بیمه سلامت، رزرو تور و ترانسفر فرودگاهی همه و همه را باید به صورت آنلاین و با کردیت کارت انجام بدهید. اما یک راه بسیار آسان تر هم برای این کار وجود دارد. راهی که به شما اجازه می دهد با ارز ریالی و حتی بدون سر زدن به سایت قطر دیسکاوری در عرض چند ساعت تمام این اقدامات را انجام بدهید.

ویزای رایگان قطر با رزرو هتل های قطر دیسکاوری در وبلاگ بخار

مسافران ایرانی برای سفر به قطر با ویزای فرودگاهی باید به سایت دیسکاور قطر مراجعه نموده و با کارت اعتباری (credit card) برای رزرو هتل اقدام نمایند. در حال حاضر وبلاگ بخار شرایطی فراهم نموده که بدون نیاز به کردیت کارت و تنها با پرداخت ریالی و به وسیله کارت های شتاب، رزرو هتل های دیسکاور قطر را به راحتی انجام دهید.

برای درخواست رزرو هتل های دیسکاور قطر فقط کافی است با پشتیبانی وبلاگ بخار تماس بگیرید. علاوه بر این می توانید، تمام خدمات قطر دیسکاوری از خرید بلیط رفت و برگشت به قطر گرفته تا دریافت بیمه سلامت دولت قطر، تور، ترانسفر و … را در وبلاگ بخار دریافت کنید.

نباید فراموش کنید که صدور واچر هتل قطر دیسکاوری نزدیک به دو ساعت زمان می برد. برای رزرو هتل قطر دیسکاوری در وبلاگ بخار ، حداقل چهار ساعت قبل از پرواز اقدام کنید. شما باید قبل از سوار شدن به هواپیما بلیط رفت و برگشت و واچر هتل را ارائه بدهید. به این نکته توجه داشته باشید که ویزای رایگان فرودگاهی قطر به مدت 14 روز صادر می گردد و برای دریافت ویزای یک ماهه این کشور باید هزینه آن را بپردازید.

در نهایت چه بخواهید سفر به قطر بدون ویزا را تجربه کنید و چه قصد داشته باشید به هر نقطه ای از دنیا سفر کنید، وبلاگ بخار خدمات اخذ ویزای توریستی را در کمترین زمان ممکن برایتان انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دریافت انواع ویزای توریستی کافی است با کارشناسان بخش ویزا تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره سفر به قطر بدون ویزا

آیا برای سفر به قطر حتما باید به وسیله سایت دیسکاور قطر اقدام کرد؟

بله، مسافران ایرانی برای دریافت ویزای رایگان فرودگاهی قطر باید هتل خود را به وسیله سایت قطر دیسکاوری و با کردیت کارت، رزرو نمایند.

آیا می توان به وسیله وبلاگ بخار هتل های قطر دیسکاوری را رزرو کرد؟

بله، با توجه به اینکه خدمات سایت قطر دیسکاور فقط با کردیت کارت انجام می گردد، وبلاگ بخار امکانی فراهم نموده تا به راحتی رزرو هتل های قطر را با پرداخت ریالی و به وسیله کارت شتاب انجام دهید.

برای درخواست هتل های قطر دیسکاور در وبلاگ بخار چه کاری باید انجام داد؟

برای درخواست رزرو هتل های قطر دیسکاور همین حالا با پشتیبانی وبلاگ بخار تماس بگیرید.

آیا می توان تمام خدمات قطر دیسکاوری را در وبلاگ بخار دریافت کرد؟

بله، وبلاگ بخار این امکان را فراهم آورده تا تمام خدمات مرتبط با قطر دیسکاور از خرید بلیط تا رزرو هتل، بیمه، ترانسفر و … را به راحتی دریافت کنید.

منبع: فلای تودی

به "شرایط سفر به قطر بدون ویزا برای ایرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط سفر به قطر بدون ویزا برای ایرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید