عدم ملاقات مجیدی با سعادتمند تعمدی نیست، منزوی استعفا نموده است

به گزارش وبلاگ بخار، حجت نظری در سرانجام نشست هیات مدیره باشگاه استقلال که امروز شنبه برگزار گردید، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در کوشش هستیم تا مسائل را برطرف کنیم. مطمئن باشید هیات مدیره و مدیرعامل تمام کوشششان را نموده اند. از این به بعد کوشش بیشتری هم می کنیم.

عدم ملاقات مجیدی با سعادتمند تعمدی نیست، منزوی استعفا نموده است

وی در پاسخ به این سئوال که آیا استقلال حامی اقتصادی جدیدی دارد؟ توضیح داد: صحبت هایی شده است که جزئیاتش را آقای خلیل زاده (رئیس هیات مدیره استقلال) می گوید.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد موضع این باشگاه درباره برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال یادآور شد: به هرچه که فدراسیون به جمعبندی برسد تمکین می کنیم. بنده نمی توانم موضع باشگاه را بگویم. واضح است به عنوان بخشی از این کشور هم موضع ستاد کرونا و هم موضع فدراسیون را می پذیریم. نظر شخصی ام این است که در شرایط فعلی نباید شرایط کشور را عادی کنیم. همین عادی سازی باعث شده قدری فرایند ابتلا به کرونا و آمار فوتی ها بعد از مدتی رو به افزایش برود.

نظری از صحبت درباره بدهی های اخیر باشگاه خودداری کرد و گفت: طبق توافق در هیات مدیره مقرر شد بخشی از صحبت ها را یکی از اعضا انجام بدهد.

وی در واکنش به ادامه حضور اسماعیل خلیل زاده در هیات مدیره استقلال تاکید نمود: آقای خلیل زاده با قدرت ادامه می دهد. ما کنار هم هستیم و اگر بمانیم با هم هستیم.

خبرنگاری از نظری درباره دلیل غیبت کامران منزوی عضو هیات مدیره در جلسه امروز سئوال کرد. وی پاسخ داد: منزوی درگیر یک مجلس ختم بود و نتوانست بیاید.

عضو هیات مدیره استقلال درباره استعفای کامران منزوی از استقلال هم گفت: منزوی خیلی وقت پیش استعفایش را مطرح نمود ولی هنوز درباره آن مشخص تکلیف نشده است و منتظر هستند نظر مجمع را داشته باشند.

نظری در سرانجام در مورد اختلافاتی که گفته می گردد بین فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند سرمربی و مدیرعامل باشگاه وجود دارد و عدم ملاقات طرفین، گفت: من اطلاعی در این مورد ندارم. حتما تعمدی در کار نیست و این قرار هم محقق می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عدم ملاقات مجیدی با سعادتمند تعمدی نیست، منزوی استعفا نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم ملاقات مجیدی با سعادتمند تعمدی نیست، منزوی استعفا نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید