فرمول یحیی در صورت تکرار محرومیت پرسپولیس؛ شبیه به برانکو

به گزارش وبلاگ بخار، محکومیت های سریالی باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا باعث شده تا این تیم در آستانه محرومیت از جابجایی فصل آینده قرار بگیرد. در صورتی که باشگاه پرسپولیس نتواند بدهی نزدیک به دو میلیون یورویی خود به اعضای خارجی پیشین را پرداخت کند از سه پنجره جابجاییی محروم می گردد.

فرمول یحیی در صورت تکرار محرومیت پرسپولیس؛ شبیه به برانکو

از این رو یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد پس از مشخص تکلیف سرنوشت این پرونده های جاری در کمیته انضباطی فیفا و همچنین دادگاه بین المللی ورزش اقدام به مشخص لیست مازاد و خرید خود کند.

در صورتی که سرخ ها نتوانند در تابستان امسال در جابجایی شرکت نمایند سرمربی پرسپولیس کمترین بازیکن را در لیست خروجی خود قرار می دهد و تصمیم دارد چند بازیکن را از بین امیدها به جمع بزرگسالان اضافه کند؛ فرمولی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس نیز در دوران محرومیت سرخ ها از دو پنجره جابجاییی در پیش گرفت تا ضمن ثبات در اسکلت اصلی تیمش فرصت بروز استعداد بازیکنان جوان را نیز داده باشد.

در واقع سرمربیان پرسپولیس چاره ای جز اتخاذ چنین تصمیمی برای عبور از دوران محرومیت ندارند تا بتوانند نهایت استفاده را از ظرفیت لیست بازیکنان فعلی خود ببرند.

گل محمدی در تماس با مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس خواستار بازگشت آنتونی استوکس نیز شده است تا پس از جریمه انضباطی وی بتواند از مدت زمان به جامانده تا خاتمه قرارداد پنج ماهه اش از او استفاده کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرمول یحیی در صورت تکرار محرومیت پرسپولیس؛ شبیه به برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمول یحیی در صورت تکرار محرومیت پرسپولیس؛ شبیه به برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید