فینالیست لیگ برتر واترپلو معین شد

به گزارش وبلاگ بخار، واترپلیست های دانشگاه آزاد اسلامی، در مرحله نیمه نهایی سی و دومین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران با پیروزی مقابل تیم نفت و گاز امیدیه فینالیست شدند.

فینالیست لیگ برتر واترپلو معین شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بخار، دو مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو باشگاه های ایران، روز سه شنبه در استخر بین المللی 9 دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار گردید.

امروز تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی؛ نایب قهرمان فصل گذشته، مقابل تیم نفت و گاز امیدیه صف آرایی کرد و در رقابتی حساس و نفسگیر 14 به 9 به فزونی رسید. به این ترتیب واترپلیست های دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی مقابل نفت و گاز امیدیه در دو مسابقه رفت و برگشت، حریف تیم استخر شهید نوفلاح در ملاقات نهایی شدند.

تیم شهید نوفلاح با غلبه بر نفت و گاز گچساران در نیمه نهایی، جواز حضور در رقابت پایانی را به دست آورده است. تیم های اول تا سوم این دوره از رقابت ها، عصر پنجشنبه چهارم اسفند در مجموعه ورزشی شهید شیرودی شناخته می شوند و آیین اختتامیه و اهدای جام نیز در همین روز برگزار خواهد شد. تیم برتر، جواز حضور در مسابقه های قهرمانی واترپلو باشگاه های آسیا را به دست می آورد.

علیرضا شهیدی پور سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سومین سال متوالی فینالیست لیگ برتر باشگاه های کشور شده ایم و خوشحالم که تا به اینجای رقابت ها پاسخ اعتماد مسئولان ورزش دانشگاه را با شایستگی داده ایم.

او اعلام کرد: عصر پنجشنبه رقابت سختی با تیم شهید نوفلاح داریم و اگرچه در واترپلو، ثانیه ها معین کننده است، اما شاگردانم در تیم پرآوازه دانشگاه آزاد اسلامی ثابت نموده اند که شایسته قهرمانی لیگ برتر هستند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فینالیست لیگ برتر واترپلو معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینالیست لیگ برتر واترپلو معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید