متولدین این ماه ها پرحرفند

به گزارش وبلاگ بخار، تهران (پانا) - احتمالا شما هم متوجه افراد پرحرف در اطرافتان شده اید، بعضی از انسان ها به طور ذاتی زیاد حرف می زنند و از گفت وگو خوششان می آید.

متولدین این ماه ها پرحرفند

به گزارش نمناک، آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در کنار افرادی قرار بگیرید و متوجه شوید که چه قدر پرحرف هستند. متولدین برخی از ماه ها نسبت به دیگری بیشتر صحبت می نمایند و این به خاطر ماهی است که در آن به دنیا آمده اند. در این قسمت از نمناک قصد داریم طبق طالع بینی به شما معرفی کنیم که متولدین کدام ماه ها بیش از بقیه حرف می زنند.

خرداد

خرداد ماهی ها نمی توانند صحبت ننمایند. صحبت کردن برای آن ها مانند نفس کشیدن اهمیت دارد و مدام در فکر شان چیز های مختلف را به یکدیگر ربط می دهند و مصاحبه می نمایند. برای این که بخواهند یک حرف را وسط بیاندازند و آن را ادامه بدهند، هیچ مسئله ای ندارند و همواره بحث را آغاز می نمایند و هر چقدر که بتوانند حرف می زنند.

فروردین

فروردین ماهی ها جزء افراد پرحرف محسوب می شوند. اگر حرفی برای گفتن داشته باشند، حتما آن را به زبان می آورند و در کنار آن ها نمی توانید شاهد سکوت باشید. همواره دوست دارند حرف های شان شنیده گردد و برای هر چیزی بلند صحبت می نمایند.

آذر

آذر ماهی ها افراد خوش ذوق و خوش بینی هستند. خیلی خوب با دیگران ارتباط برقرار می نمایند. معمولاً زیاد صحبت می نمایند و معلمان خوبی نیز می باشند. بعد از این که آغاز به صحبت می نمایند، حتماً باید یک نفر آن ها را متوقف کند. در غیر این صورت تا جایی که بتوانند ادامه می دهند و هیچ چیز جلودار آن ها نیست.

اسفند

اسفند ماهی ها افراد با احساسی هستند اما در صحبت کردن، شاید دیگران را کلافه نمایند. دوست دارند که حرف بزنند تا دیگران صدای شان را بشنوند و فکر می نمایند که برای ابراز احساسات فقط باید حرف بزنند و هیچ راه دیگری ندارند. به خاطر این که احساسات شان خیلی زیاد است، در نتیجه زیاد حرف می زنند.

مرداد

مرداد ماهی ها به جای این که عمل نمایند، بیشتر حرف می زنند و شعار می دهند. عاشق این هستند که برای دیگران داستان تعریف نمایند و لابلای شلوغی باشند و حرف بزنند. احتمالاً اگر گیر آن ها بیفتید، متوجه می شوید که مدت زمان طولانی بدون وقفه برای تان صحبت می نمایند.

بهمن

بهمن ماهی ها سعی می نمایند که در شلوغی با مطرح کردنِ مسائل بزرگ در سطح دنیا توجه دیگران را جلب نمایند اما در مصاحبه های خصوصی خیلی حرف خاصی برای گفتن ندارند اما به طور کل از حرف زدن استقبال می نمایند . اگر قرار باشد در خصوص موضوعی صحبت نمایند، حتماً در خصوصش تحقیق می نمایند و بدون آمادگی قبلی این کار را انجام نمی دهند.

مهر

مهر ماهی ها خوب صحبت می نمایند اما از طرفی می دانند چه زمانی سکوت نمایند و به حرف هایتان گوش دهند. در مذاکره خوب عمل می نمایند، زیرا قدرت بیان خوبی دارند. عاشق تعادل هستند و در مصاحبه هم این تعادل را به خرج می دهند . چیز های زیادی برای گفتن دارند اما باید مطمئن شوند که طرف مقابل به حرف های شان گوش می دهد و بعد آن ها را بیان می نمایند.

شهریور

شهریور ماهی ها همواره چیز های زیادی داخل فکر شان است. طبیعتاً دوست دارند که حرف بزنند اما گاهی اوقات استرس دارند و شاید شجاعت کافی برای بیان عقایدشان را نداشته باشند؛ بنابراین میانه رو هستند اما اگر مطمئن شوند که گوش شنوایی دارند، خوب صحبت می نمایند و می بینید که چقدر خوب تجزیه تحلیل می نمایند .

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها عاشق مکالمه های محبت آمیز و کوتاه هستند. اگر موضوع مورد علاقه شان باشد، تا ساعت ها در خصوص آن صحبت می نمایند اما اگر به بحث علاقه ای نداشته باشند، ترجیح می دهند که سکوت نمایند. اغلب در خصوص چیزی صحبت می نمایند که حس شور و نشاط را در آن ها بر می انگیزد؛ در غیر این صورت پرحرف نیستند.

تیر

تیر ماهی ها از حریم خصوصی خود خیلی محافظت می نمایند. در حرف هایشان دقت می نمایند و مواظب هستند که چیزی از زندگی خصوصی خود نگویند. معمولاً جزء افراد پر حرف محسوب نمی شوند و در این مورد معمولی عمل می نمایند.

دی

دی ماهی ها وقت خودشان را صرف مکالمه و مصاحبه های بی فایده نمی نمایند. اگر بحث در خصوص بیزینس، شغل و یا پیشرفت نباشد، حتماً تا ساعات طولانی با شما صحبت می نمایند. در غیر این صورت پرحرف نیستند و ترجیح می دهند که به جای حرف زدن، کار نمایند.

آبان

آبان ماهی ها بر این عقیده هستند که هر چقدر بیشتر گوش نمایند، بیشتر یاد می گیرند و در نتیجه زمانی که دیگران در حال حرف زدن هستند، آن ها در حال نوت برداری می باشند، تا این که بخواهند نظر خودشان را بگویند. معمولاً به خاطر این که مخاطب خوبی هستند، خیلی چیز ها در خصوص دیگران یادشان می ماند و باید مراقب باشید که هر حرفی را مقابل آن ها نزنید اما به هر حال جزء افراد کم حرف محسوب می شوند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "متولدین این ماه ها پرحرفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متولدین این ماه ها پرحرفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید