روانشناسی

خواص اسکراب قهوه چیست؟

قهوه علاوه بر این که جایگاه ویژه ای در میان نوشیدنی های پرطرفدار جهان دارد یکی از اسکراب ها یا لایه بردارهای محبوب در میان محصولات پوستی نیز است. برای استفاده از خواص اسکراب قهوه راه های زیادی وجود دارد؛ برخی اسکراب را آماده می خرند و برخی دیگر آن را در...

2 اردیبهشت 1403

بهترین ترکیب رنگ ها در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی یکی از جنبه های مهم در طراحی فضاهای زندگی است که تأثیر قابل توجهی بر آرامش و راحتی ما در خانه دارد. یکی از عوامل کلیدی در دکوراسیون داخلی، ترکیب رنگ هاست. انتخاب صحیح و هماهنگی مناسب بین رنگ ها، به طراحی زیبا و هماهنگی بین عناصر مختلف فضا...

29 فروردین 1403

آشنایی با مضرات و فواید موسیقی ، مهمترین تاثیرهای موسیقی بر اعصاب و روان

موسیقی، زبانی جهانی و قدرتمند است که از دیرباز با بشر همراه است و در تار و پود زندگی انسان تنیده شده است. این همدم دیرینه، هم می تواند کمک رسان و هم رقیبی سرسخت باشد. همچون هر پدیده قدرتمند دیگری، موسیقی نیز چهره ای دوگانه دارد. مضرات و فواید موسیقی بسته...

6 فروردین 1403

12 پیشنهاد استایل خانگی که راحت و زیبا هستند

هیچ جا، خانه خود آدم نمی گردد! احتمالاً بارها این جمله را به خود یا اطرافیانتان در هنگام سفر یا دوری از خانه گفته اید. در واقع خانه مکانی برای فارغ شدن شما از هیاهوی بیرون و مسئولیت های فراوان کاری است. جایی که برای خواب و استراحت به آن پناه می برید. یکی...

20 اسفند 1402

10 آیتم مهم برای چک کردن خودرو قبل از مسافرت

چک کردن خودرو قبل از مسافرت از نکات حائز اهمیت و از عوامل مهم در مسافرت می باشد. یک خودرو از قطعات مختلفی تشکیل شده است که سلامت این مجموعه باعث عملکرد بهتر خودرو می شود.

19 بهمن 1402

اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده اند

بسیاری از اپلیکیشن های کاربردی در اندروید و iOS پولی هستند اما خیلی از همین اپلیکیشن های پولی، گاهی به صورت رایگان هم عرضه می شوند.

11 بهمن 1402

فواید ورزش در سرما چیست؟

با نزدیک شدن به فصل سرما، بسیاری از افرادی که در فضای باز ورزش می نمایند با ورزش در سرما مشکل دارند اما می توان مسائل را رفع کرد. آیا ورزش کردن در هوای سرد بد است؟ تا زمانی که اقدامات احتیاطی انجام می دهید، ورزش کردن در سرما مانند پیاده روی، دویدن یا دوچرخه...

4 دی 1402

اینگونه نگذارید باتری لپ تاپ خراب گردد!

زومیت نوشت: چگونه می توان باتری لپ تاپ را سریع تر و بهتر شارژ کرد؟ برای پاسخ این سوال در مقاله پیش رو همراه زومیت باشید.

29 مهر 1402

راه اندازی کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی ایران

فدراسیون پزشکی ورزشی در راستای حفظ و ارتقای سلامت اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی، کلینیک اختصاصی ویژه آنها را در دهکده بازی ها راه اندازی کرد.

28 شهریور 1402

بهشت کتابخوان ها اینجاست

خیلی ها باغ کتاب تهران را بهشت کتابخوان ها می دانند، چرا که در کنار فعالیت های فرهنگی و آموزشی اش، 2 فضای ویژه به کتاب اختصاص داده که در آن افراد با هر سلیقه و گروه سنی می توانند کتاب مورد علاقه شان را بیابند، مطالعه کنند و درصورت نیاز بخرند.

6 شهریور 1402

خواص قهوه اسپرسو که باید بدانید ، 13 فایده شگفت انگیز و خاص

بیشتر افرادی که به صورت مداوم اسپرسو می نوشند، یا می خواهند از کافئین موجود در آن انرژی بگیرند یا خیلی ساده از طعم این نوشیدنی مجذوب کننده لذت می برند. اسپرسو در ضمن ماده پایه انواع نوشیدنی قهوه است، از آمریکانو و لاته گرفته تا کاپوچینو و موکا. اما گذشته...

31 مرداد 1402

سگ ها چند بار در روز مدفوع می نمایند؟

سگ ها چند بار در روز مدفوع می نمایند؟ این یکی از سوالاتی است که قبل از به سرپرستی گرفتن سگ به فکر افراد می رسد. نگهداری از سگ در خانه به دانش و تجربه احتیاج دارد و دانستن یک سری نکات برای این کار الزامی است.

22 تیر 1402

آئین رونمایی از دو مجموعه شعر کودک در بجنورد برگزار گردید

فرهاد آقا بیگی در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: دو مجموعه شعر کودک به نام های خواب من پرنده شد و فصل تقسیم رویش به مناسبت سالروز ادبیات کودک و نوجوان رونمایی شد.

19 تیر 1402

تلویزیون خانه همه هنرمندان است، کسی نمی تواند ما را از خانه مان بیرون کند

اسفند ماه گذشته فصل اول سریال چشم بندی از شبکه سه روی آنتن رفت و پخش فصل دوم این سریال هم خردادماه آغاز شده است؛ سریال کمدی با حضور بازیگرانی که برای مردم شناخته شده اند. نعیمه نظام دوست یکی از بازیگران این سریال است.

18 تیر 1402

دلیل سوزن سوزن شدن پا و راه برطرف آن

گزگز پا، مورمور، سوزن سوزن شدن یا سوزش پا توصیفاتی از یک احساس ناخوشایند هستند که معمولا در دست یا پا ایجاد می گردد و فرد احساس می نماید پوست او را با سوزن های متعددی فشار می دهند که معمولا دردناک نیست. گزگز یا مورمور یک علامت است نه یک بیماری و وجود آن...

14 تیر 1402

بیماری خطرناکی که هر 3 ثانیه یک قربانی می گیرد

هر سه ثانیه یک نفر در دنیا بر اثر ابتلا به سپسیس می میرد. این بیماری زمانی رخ می دهد که سیستم ایمنی بدن بیش از حد به عفونت واکنش نشان بدهد و به بافت ها و اندام های بدن آسیب برساند. در موارد شدید، سپسیس باعث افت خطرناک فشارخون می گردد که به آن شوک سپتیک یا...

7 تیر 1402

لمسه کاری آینده نوین دکوراسیون داخلی

دیوارپوش ها همیشه جذابت بسیاری برای علاقمندان به حوزه طراحی داخلی داشته است. سبک های مختلف طراحی دیوار مانند رنگ های متنوع، کاغذ دیواری، آینه کاری، لمسه کاری و … می باشد. لمسه کاری چند وقت است مورد توجه علاقمندان این حوزه قرار گرفته است.

19 خرداد 1402

جزئیات مرگ تلخ چهار سرباز مرکز آموزش 07 کازرون ارتش

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن پنج نفر در پی واژگونی و حریق خودرو در محور جایزان - رامهرمز اطلاع داد.

15 اردیبهشت 1402

این خوراکی ها خستگی شما را بیشتر می نمایند

غلات تصفیه شده مانند نان سفید طی روند آماده سازی بخش زیادی از ویتامین ها و املاح را از دست می دهند. مصرف این نوع غلات هضم مسئله ای ندارد، اما پس از فرایند گوارش و خستگی که در این حالت به بدن می رسد، میزان کافی ریزمغذی ها برای بدن تامین نمی گردد.

22 فروردین 1402

راه چاره برطرف بوی بد دهان در ساعات روزه داری ، سحری؛ وعده پراهمیت روزه داران ، روزه خود را چگونه باز کنیم؟

کارشناس تغذیه درباره اهمیت وعده سحری گفت: برای دچار نشدن به اضافه وزن در ایام رمضان و عملکرد صحیح بدن باید وعده سحری مصرف گردد.

21 فروردین 1402
تعداد: (76)