مسیر سه کیلومتری دسترسی به آبشار زیارت ساماندهی می گردد

به گزارش وبلاگ بخار، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، مسیر سه کیلومتری دسترسی به آبشار زیارت ساماندهی می گردد.

مسیر سه کیلومتری دسترسی به آبشار زیارت ساماندهی می گردد

محمدجواد ساوری اظهار کرد: به اتفاق جمعی از مدیران کل بازدید میدانی از روستای زیارت داشتیم تا موانع گردشگری آن را برطرف کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با اشاره به تشکیل جلسه قرارگاه عملیاتی توسعه گردشگری گلستان در نخستین گام گفت: همه دستگاه اجرایی متولی، ذی نفع و ذی مدخل در امر ساماندهی گردشگری روستای زیارت با دستور استاندار پای کار آمده اند تا گره مسائل این روستای غنی از ظرفیت ها و پتانسیل ها را بگشایند.

وی ادامه داد: با آنالیز طرح ساماندهی گردشگری روستای زیارت در قرارگاه عملیاتی توسعه گردشگری استان و بازدید امروز مدیران مقرر شد تا دستگاه های اجرایی براساس زمان بندی مشخص اقدامات مورد احتیاج را برای ساماندهی گردشگری، حریم جاده و آبشار زیارت عملیاتی و اجرایی نمایند.

ساوری بیان نمود: برای برطرف موانع توسعه گردشگری در روستای زیارت موضوع به موضوع به پیش خواهیم رفت و در نخستین گام مقرر شد اقدامات مورداحتیاج برای ساماندهی مسیر دسترسی روستای زیارت تا آبشار بزودی عملیاتی گردد تا علاوه بر حل مسائل ساکنان و جامعه محلی، بتوانیم به گردشگران ورودی به منطقه نیز خدمات مناسبی را ارائه دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان بیان نمود: امور اراضی با همکاری اداره راه با ارسال تیم های کارشناسی و آنالیز موارد فنی منطقه، هرچه سریع تر مقدمات لازم را برای زیرسازی و بهسازی مسیر دسترسی روستای زیارت تا آبشار به طول سه کیلومتر تأمین می نمایند.

منبع: همگردی

به "مسیر سه کیلومتری دسترسی به آبشار زیارت ساماندهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیر سه کیلومتری دسترسی به آبشار زیارت ساماندهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید