مشاهده ترافیک روان و سهولت تردد در جنوب غرب تهران ، در صورت مشکل با 137 پلاس تماس بگیرید

به گزارش وبلاگ بخار، با هدف کاهش احتمال بروز ترافیک و بعلاوه تسهیل در آمد و شد وسائط نقلیه، همزمان با تداوم بارش های پیاپی در مرکز، بخش های مختلف مدیریت شهری منطقه18 به طور شبانه روزی به حالت آماده باش درآمدند.

مشاهده ترافیک روان و سهولت تردد در جنوب غرب تهران ، در صورت مشکل با 137 پلاس تماس بگیرید

به گزارش وبلاگ بخار، محمدجواد خسروی شهردار منطقه18 با بیان این مطلب افزود: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم فعالیت سامانه بارشی در مرکز، عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست با بهره گیری از تجهیزات و ادوات مکانیزه و با همکاری نواحی هفتگانه ضمن استقرار شبانه روزی در نقاط مختلف معابر و شاهراه های ارتباطی، اقدامات متعددی در زمینه پیشگیری از بروز آبگرفتگی و روان سازی ترافیک ناشی از بارش ها صورت داد.

او افزود: با کوشش همکارانم در معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه18، با گذشت چند روز از شروع نزولات جوی و بارش های اخیر مرکز، آنالیز و رصد میدانی در شبکه راه ها و بزرگراه ها نشان می دهد که تردد وسائل نقلیه و عابران پیاده از معابر روان است و تا به امروز گزارشی مبنی بر آبگرفتگی و وقوع سیلاب در محله ها اعلام نشده است.

عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه18 همراه با اکیپ های کارگری در نواحی هفتگانه با استقرار در حاشیه معابر و گشت مداوم، نظارت مستمر بر شرایط انهار و مسیل ها دارد. با این حال شهروندان در صورت مشاهده کوچک ترین معضلی در زمان بارش برف و باران می توانند با سامانه 137 پلاس تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مشاهده ترافیک روان و سهولت تردد در جنوب غرب تهران ، در صورت مشکل با 137 پلاس تماس بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاهده ترافیک روان و سهولت تردد در جنوب غرب تهران ، در صورت مشکل با 137 پلاس تماس بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید