پسر بچه باهوشی که همه را شگفت زده کرد

به گزارش وبلاگ بخار، دنیای باهوش ها فرق دارد اما در خصوص این پسر نوجوان زندگی واقعا فرق دارد؛ او در 12 سالگی وارد دوره دکتری آن هم در موسسه ماکس پلانک شده است.

پسر بچه باهوشی که همه را شگفت زده کرد

لاورن سیمونز، پسر 12 ساله بلژیکی، که به پسر شگفت انگیز معروف است، پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد خود در رشته فیزیک کوانتوم، دکترای خود را در رشته علوم آغاز کرد.

بیشتربخوانید

  • نظر اینشتین درباره شاگرد باهوش ایرانی اش + فیلم

سیمونز با اینکه سن کمی دارد، اما بیش از هر چیز سرگرم دانش اندوزی است و می گوید: من واقعاً اهمیتی نمی دهم که جوان ترین باشم. برای من، همه چیز کسب دانش است.

این پسر نابغه که بعضی او را با اینشتین مقایسه می نمایند، در شهر ساحلی اوستند بلژیک به دنیا آمده، مدرسه ابتدایی را در 6 سالگی به انتها رساند، دانشگاه را در 9 سالگی آغاز کرد و اکنون به یکی از جوان ترین فارغ التحصیلان دانشگاه در دنیا تبدیل شده است.

او که ارشد خود را در دانشگاه آنتورپ و در امسال به انتها رسانده وارد پ ژوهش های دکتری علوم شده و به موسسه ماکس پلانک آلمان پیوسته و بر روی لیزر هایی که سرطان را در خون تشخیص می دهند، مطالعه می نماید.

تصاویر باهوش ترین پسربچه ای که دنیا را حیرت زده نموده است

این کودک اعجوبه ترکیبی از شیمی، پزشکی و فیزیک را مطالعه خواهد نمود، زیرا به گفته پدرش تمایلی ندارد که خود را به یک رشته محدود کند.

منبع: همشهری آنلاین

وبلاگ بخار وب گردی اخبار داغ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پسر بچه باهوشی که همه را شگفت زده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر بچه باهوشی که همه را شگفت زده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید