کلکسیون لگویی با موضوع فضا، شاتل ها و فضاپیماها این علاقه مند که مایه افتخار و شادی او هستند

به گزارش وبلاگ بخار، برای یک علاقه مند بزرگسالان لگو، هیچ چیز بهتر از تکمیل ساخت یک مجموعه پیچیده و کلکسیون چندتایی در مورد یک موضوع نیست. اتین گویر که از دوران کودکی طرفدار لگو بوده، زمانی که در نهایت تمام مجموعه های فضایی خود را تکمیل کرد، این شادی را احساس کرد. او با غرور از مجموعه دیدنی خود، عکسی از آن را در Reddit به اشتراک گذاشت. خیلی ها از دیدن این عکس هم حس خوبی پیدا کرده اند.

کلکسیون لگویی با موضوع فضا، شاتل ها و فضاپیماها این علاقه مند که مایه افتخار و شادی او هستند

البته تصور نکنید که ساختن این مجموعه راحت است. برخی از مجموعه های لگو با مضمون فضایی صد ها قطعه دارند و برخی هزاران قطعه. بزرگترین مجموعه فضایی گویر، مجموعه لگو دیسکاوری شاتل فضایی ناسا با 2354 قطعه است.

مجموعه آپولو ساترن V ناسا دارای 1969 قطعه است، که عدد مناسبی برای مطابقت با سالی است که آمریکایی ها برای اولین بار روی ماه فرود آمدند.

گویر تخمین می زند که ساخت کل مجموعه حدود 30 ساعت طول کشیده. اما او می گوید که دیگر محاسبه نمی کند که چقدر طول می کشد تا یک لگو را تکمیل کند زیرا در نهایت تجربه را خراب می کند. گویر می گوید: با تکمیل آهسته هر لگو، می توانید جزئیات هر مجموعه را ببینید.

گویر ادامه می دهد: ساخت مجموعه های لگو، سلامت روان من را در طول قرنطینه سال 2020 حفظ کرد. زمانی از تماشای تلویزیون و بازی های ویدیویی خسته شده بودم، بنابراین UCS Imperial Star Destroyer (یک مجموعه 4784 قطعه ای) را سفارش دادم و نزدیک به یک هفته مرا مشغول کرد.

گویر علاقه دوران کودکی خود را برای ساختن لگو دوباره احیا کرد و اکنون مجموعه هایی با مضمون متنوع دارد.

مجموعه لگوی او شامل مجموعه هایی از فرنچایز های فیلم محبوب، مانند هری پاتر و جنگ ستارگان، و همچنین تم های دیگر از مجموعه های LEGO Ideas و LEGO Creator Expert است.

برخی از کار هایی که او تکمیل کرده است عبارتند از تایتانیک، یک ماکت آجری از کولوسئوم، و مجموعه ای از قلعه هاگوارتز - که گویر می گوید مورد علاقه اش است.

در آینده، او حتی ممکن است بتواند مدلی از تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا (JWST) را هم به مجموعه خود اضافه کند.

منبع: یک پزشک

به "کلکسیون لگویی با موضوع فضا، شاتل ها و فضاپیماها این علاقه مند که مایه افتخار و شادی او هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلکسیون لگویی با موضوع فضا، شاتل ها و فضاپیماها این علاقه مند که مایه افتخار و شادی او هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید