وزنه برداری

فواید ورزش در سرما چیست؟

با نزدیک شدن به فصل سرما، بسیاری از افرادی که در فضای باز ورزش می نمایند با ورزش در سرما مشکل دارند اما می توان مسائل را رفع کرد. آیا ورزش کردن در هوای سرد بد است؟ تا زمانی که اقدامات احتیاطی انجام می دهید، ورزش کردن در سرما مانند پیاده روی، دویدن یا دوچرخه...

4 دی 1402

26 رشته اعزامی به بازی های آسیایی نهایی شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشست ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک برگزار گشت.

3 اسفند 1400

10 وزنه بردار به اردوی تیم ملی زنان دعوت شدند

تهران (پانا) - فدراسیون وزنه برداری برای آخرین مرحله آماده سازی تیم ملی بانوان در آستانه رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی ازبکستان، ده نفر را به اردو دعوت کرد.

24 آبان 1400

2 وزنه بردار به دلیل دوپینگ محروم شدند

فدراسیون پزشکی- ورزشی نام و محرومیت دو وزنه بردار را به دلیل دوپینگ بیان کرد.

13 آبان 1399

یاری 50 میلیون تومانی کمیته ملی المپیک به کمیته ملی پارالمپیک

به گزارش خبرنگاران، اشنویه زادگاه مرحوم سیامند رحمان محلی است که وی به خاک سپرده شده است. قرار است مزار این پاراوزنه بردار پارالمپیکی به صورت ویژه ساخته و بازسازی گردد. این موضوع از طرف کمیته ملی پارالمپیک در دستور کار قرار گرفته است.

6 آبان 1399

قهرمان لیگ وزنه برداری ایران معرفی گشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، با موافقت باشگاه های حاضر در لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان کشور، با توجه به شیوع کرونا و عدم شرایط برگزاری یک هفته باقی مانده لیگ برتر، نتایج هفته سوم به عنوان نتیجه نهایی این رقابتها مورد تایید...

5 تیر 1399