آسیب های ناشی از بازگشایی مدارس زنجان احصا می گردد

به گزارش وبلاگ بخار، خبرنگاران/زنجان مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس استان اندیشیده شده و آسیب ها و مسائل بازگشایی مدارس هم احصا خواهد شد.

آسیب های ناشی از بازگشایی مدارس زنجان احصا می گردد

حسن مظفری ظهر امروز (28 شهریورماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار گردید، در رابطه با واکسیناسیون فرهنگیان استان زنجان، اظهار کرد: اکنون بیش از 90 درصد همکاران و فرهنگیان، دُز اول و 40 درصد هم دُز دوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

وی با اشاره به شروع سال تحصیلی تازه با بیش از 200 دانش آموز در استان زنجان، اضافه نمود: تا به امروز 20 هزار و 500 نفر (100 درصد) دانش آموز در پایه اول ابتدایی، 95 درصد دانش آموزان در پایه هفتم و 80 درصد دانش آموزان هم در پایه دهم ثبت نام نموده اند.

این مسئول در رابطه با بازگشایی مدارس استان زنجان، توضیح داد: بازگشایی مدارس در منطقه ها روستایی از سوم مهرماه انجام و مدارس دارای کمتر از 15 نفر در هر کلاس هم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان در رابطه با گروه بندی دانش آموزان، گفت: در صورتی که تعداد دانش آموزان در هر کلاس بیش از 15 نفر باشد، برای حضور در کلاس درس گروه بندی می شوند.

مظفری با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس اندیشیده شده است، اظهار کرد: طبق دستورالعمل ابلاغ شده، بعضی مدارس در نیمه اول آبان ماه و بعضی دیگر در نیمه دوم این ماه به صورت حضوری فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه آسیب ها و مسائل بازگشایی مدارس احصا خواهد شد، گفت: بعضی دانش آموزان به تبلت احتیاج دارند که در این زمینه مسائلی در تامین آن وجود دارد و در صورت استمرار ضدعفونی کردن روزانه سطوح، با تامین منابع اقتصادی روبرو خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آسیب های ناشی از بازگشایی مدارس زنجان احصا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیب های ناشی از بازگشایی مدارس زنجان احصا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید