شروع طرح توزیع ترافیک و تمرکززدایی شبکه ارتباطی

به گزارش وبلاگ بخار، براساس مصوبه تازه کمیسیون تنظیم مقررات، طرح توزیع ترافیک و تمرکززدایی شبکه ارتباطی کشور از ماه جاری اجرایی می گردد.

شروع طرح توزیع ترافیک و تمرکززدایی شبکه ارتباطی

به گزارش وبلاگ بخار، در جلسه ای در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پس از ارائه گزارش شرکت ارتباطات زیرساخت درخصوص طرح توزیع ترافیک و تمرکززدایی شبکه ارتباطی کشور و تعرفه پیشنهادی آن شرکت برای ارائه خدمات ابرانتقال با سرعت 100مگابیت بر ثانیه و بالاتر، کمیسیون تنظیم مقررات تعرفه پیشنهادی در شبکه ارتباطات زیرساخت را آنالیز و تصویب کرد.

پس از آن، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جزئیات بیشتری از شروع اجرای طرح توزیع ترافیک و تمرکززدایی شبکه ارتباطی کشور ارائه کرد.

امیر لاجوردی در یکی از پیغام رسان های بومی از شروع این طرح از اول تیر اطلاع داد و گفت: توزیع ترافیک شبکه ارتباطی کشور با هدف تمرکززدایی ترافیک و محتوا از تهران، از اول تیر شروع شده است.

به گفته او، این اقدام که به وسیله اصلاح تعرفه خدمات ابرانتقال انجام شده، منجر به افزایش کیفیت ارتباطی و کاهش تأخیر دریافت محتوا برای مردم خواهد شد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بعلاوه گفت: در گام نخست کل کشور به 5ناحیه تقسیم شده که محتوا در این 5ناحیه توزیع خواهد شد. در گام بعدی این نواحی افزایش خواهد یافت.

لاجوردی بعلاوه در پاسخ به یکی از کاربران درخصوص جزئیات بیشتر این طرح گفت: به طور مثال، اگر در شرایط کنونی در شیراز باشید و بخواهید محتوایی را در فضای مجازی مشاهده کنید، درخواست شما تا تهران ارسال و محتوای مورد احتیاج به شیراز منتقل می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شروع طرح توزیع ترافیک و تمرکززدایی شبکه ارتباطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح توزیع ترافیک و تمرکززدایی شبکه ارتباطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید