ابهام در ارسال پرونده بازی پرسپولیس و ذوب آهن به کمیته انضباطی

به گزارش وبلاگ بخار، باوجود اعلام مدیر مرکز پزشکی ایفمارک مبنی بر ارسال پرونده تخلف باشگاه ذوب آهن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رسیدگی به این موضوع در ابهام قرار گرفته است.

ابهام در ارسال پرونده بازی پرسپولیس و ذوب آهن به کمیته انضباطی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بخار، چهارشنبه قبل زهره هراتیان مدیر مرکز پزشکی ایفمارک در ارتباط با برگزار نشدن بازی پرسپولیس و ذوب آهن خاطرنشان کرد تیم ذوب آهن تخلفاتی در بخش بهداشتی مرتکب شده است. هراتیان گفت که گزارش این تخلفات ابتدا به دبیر کل فدراسیون فوتبال و سپس به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال شده است.

دیروز هم خبر هایی از برگزاری جلسه کمیته انضباطی در روز دوشنبه این هفته و رسیدگی به این پرونده منتشر شد و صحبت از احتمال اعلام نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس به میان آمد.

این در حالی است که پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد هنوز پرونده ای در این زمینه به کمیته انضباطی فدراسیون ابلاغ نشده است و اعضای کمیته در جریان این پرونده نیستند.

یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خبرنگار مهر گفت: تا امروز (شنبه) چیزی به کمیته انضباطی نرسیده است و ابلاغی صورت نگرفته. معمولاً اگر ابلاغی بیاید، در گروهی که خود اعضای کمیته دارند اعلام می نمایند و برای رسیدگی به آن پرونده، زمانی معین می گردد. تا الان این اتفاق نیفتاده و بعید می دانم روز دوشنبه هم جلسه ای باشد. حتی اگر شکایتی هم صورت بگیرد، طبق روال باید برای دفاع و ارسال مدارک ابلاغیه بدهیم و این طور نیست که با یک جلسه تصمیم گیری گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ابهام در ارسال پرونده بازی پرسپولیس و ذوب آهن به کمیته انضباطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام در ارسال پرونده بازی پرسپولیس و ذوب آهن به کمیته انضباطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید