گل محمدی: نیمی از بازیکنان اصلی تیم ملی در 2 فصل اخیر از ما جدا شده اند، روندی که داشتیم می تواند باعث قهرمانی گردد

به گزارش وبلاگ بخار، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد روندی که تیمش در نیم فصل نخست بیست ویکمین دوره لیگ برتر داشته است، می تواند منجر به قهرمانی گردد.

گل محمدی: نیمی از بازیکنان اصلی تیم ملی در 2 فصل اخیر از ما جدا شده اند، روندی که داشتیم می تواند باعث قهرمانی گردد

به گزارش وبلاگ بخار، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از ملاقات تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز گفت: ما می خواهیم موقعیت ایجاد کنیم و به حریف موقعیت ندهیم. امروز این کار را کردیم، فوتبال خوبی انجام دادیم و موقعیت های خوبی داشتیم. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم، بازی یکطرفه بود و می دانستیم از بازی چه می خواهیم. هم از کانال های کناری و هم از عمق دنبال موقعیت بودیم. برای این برد زحمت زیادی کشیدیم و هر بردی را که به دست می آوریم، به طرفداران مان تقدیم می کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: باید از بازیکنانم هم تشکر کنم که با تمام مسائل خود کوشش می نمایند و به غیرت و شرف آنها درود می فرستم. تمام بازیکنانم، اعضای کادر فنی و پزشکی، زحمت می کشند. این بازیکنان شایسته تقدیر هستند و زحمت زیادی می کشند. آنها مسائل زیادی دارند و امیدوارم با تغییر و تحولات مدیریتی مسائل آنها حل گردد. این حجم از مسائل و بی خیالی نسبت به آن، قابل تحمل نیست و امیدوارم با حل مسائل، فصل را به خوبی تمام کنیم و بتوانیم در ادامه مسابقات، فرایند خوب مان را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم استفاده از بازیکنان تاجیکستانی و اینکه ترس استفاده از آنها را دارد، یادآور شد: دقیقاً همینطور است و ما دو بازیکن خارجی گرفتیم که ماه هاست نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. سازمان لیگ کارت صادر نموده و از آن طرف از فیفا استعلام گرفته اند. اگر نگران بودند، چرا کارت صادر کردند و الان هفته هاست که استعلام گرفتند و پاسخ آن نیامده است؟! دیشب این موضوع را به آقای درویش هم گفتم. ما اوایل فصل این بازیکنان را گرفتیم و الان در هفته پانزدهم هستیم و هنوز نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. این مشکل باید برای هفته آینده حل گردد تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

گل محمدی در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می رسد تیمش در بازی مقابل تیم هایی که نام بزرگی ندارند به مشکل می خورد و آیا بازیکنانش در بازی مقابل تیم هایی چون طرفدار، پدیده و فجر سپاسی دچار غرور شده اند، اظهار داشت: قرار نیست همه تیم ها را ببریم. خیلی مهم است از رقیبان قدرتمندمان و از حریفان امتیاز بگیریم که ما این کار را کردیم. در بازی با طرفدار که به آن اشاره می کنید، بازیکن آنها توپ را با دست زد و گل شان هند بود. گل پدیده هم در شرایطی رقم خورد که خطایی صورت نگرفته بود. ما معتقدیم که اشتباه داوری پیش می آید، اما نباید تعداد آنها بالا باشد. این مسئله کمی ما را نگران نموده است که پیش از بازی کامل درباره آن صحبت کردم و امیدوارم این نگرانی به زودی رفع گردد. همانطور که گفتم، قرار نیست در همه بازی ها پیروز باشیم و خیلی از تیم های بالای جدول مقابل تیم های پایین جدول امتیاز از دست دادند.

وی در ادامه توضیح داد: بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شدند. تیم وقتی به مرحله ای می رسد که پشت سر هم قهرمان می گردد، بازیکنان هماهنگی زیادی دارند و به یکباره در خطوط مختلف بازیکنان جدا می شوند، جانشین کردن آنها خیلی سخت است. آنهم بازیکنانی که در تیم ملی هستند و سخت است که بتوان برای آنها جایگزین پیدا کرد. سه بازیکن ملی پوش ما این فصل جدا شدند. به ترکیب تیم ملی که نگاه کنید، نیمی از آنها بازیکنانی هستند که در همین یکی دو سال اخیر از جمع ما جدا شده اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: ما 32 امتیاز گرفتیم که میانگین بیش از دو امتیاز بوده است و همین فرایند می تواند باعث قهرمانی یک تیم گردد. جمع کردن این اندازه امتیاز در 15 بازی خوب است و با تقویت تیم در نیم فصل دوم، باید این فرایند را بهتر کنیم. بعلاوه امیدوارم امکانات از جمله زمین تمرین بهتر گردد. ما مدت هاست مشکل زمین تمرین داریم. فصل گذشته سه زمین تمرین خوب داشتیم که سال جاری این شرایط را نداریم. هر تیمی باید تمرین باکیفیتی داشته باشد که خوب بازی کند و امیدوارم این مشکل که از آن رنج می بریم، حل گردد.

گل محمدی درباره جلسه شب گذشته اش با رضا درویش مدیرعامل و غلامعلی محمدعلیپور عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مسائل را در مدت کوتاهی که داشتیم، بیان کردیم. بعد از جلسه، آقای درویش با تعجب نگاه می کرد و تصور نداشت این همه مشکل در تیم باشد و حتی تعجب کرد چرا این مسائل رسانه ای و حل نشده است. کار کردن با این مسائل برای هر کسی سخت است و هیئت مدیره باید شبانه روزی کار کند. آنها باید همت عالی داشته باشند که از این مسائل عبور کنیم. کار سخت است و احتیاج به حمایت است تا از این مسائل عبور کنیم، به خصوص حمایت طرفداران که در تمام این سال ها حمایت کردند. کار هیئت مدیره سخت است و امیدوارم بتوانند مسائل را حل نمایند تا با فراغ بال تمرین و بازی کنیم. بازیکنان شرایط سختی دارند و بعضی از آنها حتی زندگی شخصی شان به هم ریخته است. امیدوارم هر چه زودتر مشکل آنها حل گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گل محمدی: نیمی از بازیکنان اصلی تیم ملی در 2 فصل اخیر از ما جدا شده اند، روندی که داشتیم می تواند باعث قهرمانی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: نیمی از بازیکنان اصلی تیم ملی در 2 فصل اخیر از ما جدا شده اند، روندی که داشتیم می تواند باعث قهرمانی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید