احداث پهلوگاه اضطراری در حاشیه بزرگراه شهید چمران

به گزارش وبلاگ بخار، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 تهران از احداث پهلوگاه توقف اضطراری به منظور کاهش حوادث رانندگی در بزرگراه شهید چمران اطلاع داد.

احداث پهلوگاه اضطراری در حاشیه بزرگراه شهید چمران

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ بخار به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، امیرحسین حیدرنیا با اشاره به برنامه های مدیریت شهری در ارتقای ایمنی شبکه بزرگراهی و کاهش خسارات ناشی از تصادفات احتمالی گفت:احداث پهلوگاه توقف اضطراری به عنوان یکی از طرح های ترافیکی در بزرپراه شهید چمران محدوده آینده ساز اجرا شد.

وی ضرورت ایجاد این پهلوگاه ها را توقف خودرو ها در زمان های اضطراری از جمله برطرف نقص فنی خودرو، توقف خودرو به دلیل تصادف و یا امدادرسانی خودرو های امدادی گفت و گفت: از آنجا که توقف خودرو ها در حاشیه بزرگراه ممنوع است، با هدف افزایش ایمنی خودرو هایی که به دلایل مختلف از جمله نقص فنی مجبور به توقف در حاشیه این بزرگراه هستند در دستور کار این معاونت نهاده شد.

معاون شهردارمنطقه 2 گفت:عملیات اجرایی احداث این پهلوگاه ها با هماهنگی پلیس راهور به طول 120 متر در جهت شمال به جنوب این محور محدوده ساختمان های آینده ساز در دستور کار نهاده شد.

حیدرنیا احداث پهلوگاه در بزرگراه یادگار امام (ره) را ازدیگر اقدامات اجرایی برشمرد و اضافه نمود: همزمان طرح تعریض جهت جنوب به شمال بزرگراه یادگارامام (ره)، فضای پهلوگاهی برای ارتقای ایمنی بزرگراه انجام شد.

وی اضافه نمود: امیدواریم با اجرای این طرح، کاهش تصادفات در محدوده فوق الذکر و عدم پس زدگی بار ترافیکی ناشی از توقف در متن بزرگراه را ببینیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "احداث پهلوگاه اضطراری در حاشیه بزرگراه شهید چمران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث پهلوگاه اضطراری در حاشیه بزرگراه شهید چمران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید