سال جاری 10 واحد صنعتی نیمه فعال به چرخه فراوری باز می شود

به گزارش وبلاگ بخار، سال جاری بازگشت به چرخه فراوری 10 واحد صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری هدفگذاری شده است.

سال جاری 10 واحد صنعتی نیمه فعال به چرخه فراوری باز می شود

به گزارش از ، محمدکاظم منزوی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: 70 واحد صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد در استان در حال تکمیل است که طبق برنامه پیش بینی می گردد تا سرانجام سال به بهره برداری برسد.

او افزود: این در حالی است که تعداد واحد های صنعتی بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی در استان بیش از این تعداد است، اما برای سال جاری افتتاح 70 واحد هدفگذاری شده است.

منزوی افزود: در همین حوزه پارسال 135 پروانه بهره برداری در استان صادر شد که از این تعداد 85 واحد ایجادی و 50 واحد توسعه بوده است.

او از بازگشت 20 واحد صنعتی به چرخه فراوری در سال گذشته اطلاع داد و گفت: این در حالی است که هدفگذاری سال 99 احیای هشت واحد بود.

منزوی گفت: سال جاری هم بازگشت به چرخه فراوری 10 واحد صنعتی در استان هدفگذاری شده است.

او با اشاره به برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد نحوه پرداخت تسهیلات بانکی به واحد های صنعتی، گفت: سال جاری برای اعطای تسهیلات به واحد ها شاخص هایی در نظر گرفته شده که در قالب طرح تام تعریف شده است.

منزوی افزود: تسهیلات با هدف فعال کردن ظرفیت های خالی واحد های صنعتی در محصولات منتخب است و اختصاص به ساخت فراوری و بی احتیاج کردن از واردات و توسعه صادراتی غیرنفتی دارد.

او ادامه داد: تسهیلات تام بعلاوه به حمایت از طرح های فناورانه، تامین اقتصادی اصناف فراوری، فعال سازی معادن کوچک مقیاس، توسعه منطقه ها محروم و فعال سازی واحد های راکد اختصاص دارد.

منزوی گفت: در طرح تام واحد های دارای شرایط می توانند در بانک های صنعت و معدن سپرده گذاری نمایند و چند برابر آن تسهیلات با نرخ 18 درصد دریافت نمایند.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سال جاری 10 واحد صنعتی نیمه فعال به چرخه فراوری باز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری 10 واحد صنعتی نیمه فعال به چرخه فراوری باز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید