اهدای 1200 بسته معیشتی و بهداشتی در صومعه سرا

به گزارش وبلاگ بخار، خبرنگاران/گیلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اهدای 1200 بسته حمایتی، معیشتی و بهداشتی توسط خیرین صومعه سرا با هماهنگی جمعیت هلال احمر به افراد کم برخوردار این شهرستان اطلاع داد.

اهدای 1200 بسته معیشتی و بهداشتی در صومعه سرا

مهدی ولی پور در گفت وگو با وبلاگ بخار، با اشاره به تامین بسته های حمایتی و معیشتی از سوی خیرین طی روزهای کرونایی، اعلام کرد: 1200 بسته حمایتی، معیشتی و بهداشتی به افراد کم برخوردار روستاهای صومعه سرا اهدا شد.

وی ضمن اشاره به ارزش یاری های جمع آوری شده، اظهار کرد: ارزش ریالی هر یک از بسته ها سه میلیون ریال و در مجموع به ارزش 320 میلیون تومان می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، اقلام بسته های اهدایی را شامل رب گوجه فرنگی، شکر، قند، پیاز، سیب زمینی، برنج، روغن، لوبیا، عدس، پنیر، سویا، مرغ، خرما، ماکارونی، الکل، مایع و ژل ضدعفونی، بروشور بهداشت و بسته های فرهنگی دانست که به همت خیرین و جمعیت هلال احمر شهرستان تامین شده است.

ولی پور، توضیح داد: 800 بطری 1.5 لیتری ضدعفونی سطوح و 800 بطری 250 سی.سی ضدعفونی دست ها هم در کنار بسته های مذکور از روز گذشته بین کلیه خانوارهای سه روستای شهرستان صومعه سرا توزیع شده است.

وی اولویت توزیع این اقلام را با خانواده های نیازمند آسیب دیده در بحران اخیر که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، دانست و گفت: خانواده ها توسط معتمدین محلی معرفی شده و با تجمیع اسامی در فرمانداری شهرستان، اقلام حمایتی براساس کدهای ملی، توزیع شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: در بسیاری از شعب هلال احمر، داوطلبان جمعیت در شرایط بحران اخیر اقدام به جمع آوری یاری از بین خیرین کرده و یاری های جمع آوری شده را در قالب بسته های حمایتی و بهداشتی بین خانوارهای کم برخوردار توزیع می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اهدای 1200 بسته معیشتی و بهداشتی در صومعه سرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 1200 بسته معیشتی و بهداشتی در صومعه سرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید