اولین گوشی هوشمند تاشو وان پلاس؛ یک فریب!

به گزارش وبلاگ بخار، پیش بینی می گردد گوشی تاشو Oppo Find N پس از تغییر نام تجاری تبدیل به اولین گوشی تاشو محصول برند وان پلاس گردد.

اولین گوشی هوشمند تاشو وان پلاس؛ یک فریب!

به گزارش وبلاگ بخار، زیاد پیش می آید که یک گوشی نو ببینید و فکر کنید قبلاً چیزی شبیه به آن را دیده اید؟ این اتفاق فقط به این علت نیست که همه تلفن ها به نوعی شبیه هم هستند، بلکه به این علت فزایده هم هست که هر ماه که می گذرد، برندسازی های بیشتری اتفاق می افتد؛ یعنی شرکت های مختلف با عوض کردن نام تجاری گوشی ها، آن ها را دوباره عرضه می نمایند. شاید شیائومی و برند های فرعی آن ردمی و پوکو تا حد زیادی علت این امر باشند، اما شرکت های Oppo و OnePlus نیز با آن غریبه نیستند. طبق یک شایعه نو، آن ها دوباره در حال اجرا برندسازی هستند.

ظاهراً سال جاری یک گوشی هوشمند تاشو OnePlus عرضه خواهد شد و این گوشی هوشمند نوی نیست، بلکه مدلی است که قبلاً با آن آشنا شده بودیم. ظاهرا قرار است گوشی تاشو Oppo Find N با داشتن نام برند وان پلاس عرضه گردد. منبع شایعات امروز اصرار دارد که تفاوت نام این دو دستگاه، تنها تفاوت واقعی آن دو خواهد بود. متأسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه این مدل به بازار وجود ندارد و صادقانه بگوییم که این مدل به زودی نمی تواند عرضه گردد. گوشی تاشو Find N یک دستگاه عالی است که شرکت اوپو به دلایلی نمی خواهد آن را در سطح بین المللی عرضه کند. این در حالی است که محصولات اوپو در سال های اخیر با استقبال گسترده ای در سطح بین المللی روبرو بوده اند.

گوشی تاشو اوپو دارای صفحه نمایش LPTO AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، 500 تا 1000 نیت روشنایی و گواهینامه +HDR10 است. بعلاوه صفحه نمایش داخلی 7.1 اینچی و صفحه نمایش بیرونی 5.45 اینچی می باشد. این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 888 و پردازنده گرافیکی Adreno 660 که با 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است، عرضه می گردد. این دستگاه تاشو روی اندروید 11 اجرا می گردد.

گوشی Oppo Find N دارای سه دوربین در پنل پشتی است. این دوربین ها شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 13 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی می گردد. در پنل جلویی نیز از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده شده است. این گوشی در رنگ های سیاه، سفید و بنفش با قیمت پایه 1344 دلار وارد بازار شده است.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

به "اولین گوشی هوشمند تاشو وان پلاس؛ یک فریب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی هوشمند تاشو وان پلاس؛ یک فریب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید