بازیکنانم عقب نشینی نکردند، مقابل سپاهان کوشش خود را خواهیم کرد

به گزارش وبلاگ بخار، در هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم پیکان با نتیجه سه بر یک از سد تیم سایپا گذشت. پیکانی ها روز چهارشنبه در دومین بازی مقابل سپاهان صف آرایی خواهند کرد.

بازیکنانم عقب نشینی نکردند، مقابل سپاهان کوشش خود را خواهیم کرد

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان در مصاحبه با وبلاگ بخار درباره پیروزی تیمش مقابل تیم سایپا گفت: بازی سختی بود اما در عین حال مسابقه زیبایی شد. با اینکه از 6 بازیکن اصلی خود 4 بازیکن را در اختیار نداشتم و احتمالا در چند هفته آینده نیز آنها را نخواهم داشت اما سایر بازیکنان با تمام وجود بازی کردند.

وی اضافه کرد: دو تیم سایپا و پیکان نمایش خوبی ارائه دادند اما در شرایطی که تیم احتیاج به پیروزی داشت، بازیکنانم عقب نشینی نکردند و در امتیازهای حساس، عملکرد قابل قبولی داشتند.

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره ست نخست که نتیجه را واگذار کردند، گفت: در ست اول بازیکنان سرویس های ریسکی زدند که به بیشترین خرابی منجر شد و ست را واگذار کردیم. اما در ست های بعد این فرایند را اصلاح کردیم و سرویس های کم ریسک استفاده کردیم. احتیاجی نبود که سرویس ریسکی بزنیم.

اکبری درباره شرایط تیمش در ادامه توضیح داد: در حال حاضر باید به داشته هایم فکر کنم. دو پاسور دارم که تا زمان بهبودی بعدی از آنها استفاده می کنم. در پست پشت خط زن تنها یک بازیکن دارم و باید برنامه ریزی هایم را براساس داشته هایم انجام دهم. به بازیکنانم اعتقاد دارم و از نظر روانی آنها به شرایط ایده آلی باید برسند تا بتوانند از توانایی های خود استفاده نمایند. بیشتر از این آنها انتظاری ندارم.

وی درباره بازی روز چهارشنبه مقابل سپاهان نیز گفت: سپاهان یکی از تیم های خوب لیگ برتر است. مدعی قهرمانی می باشد. تیم قابل احترامی است که از کادر فنی خوبی برخوردار می باشد. ما نیز تمام کوشش خود را خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازیکنانم عقب نشینی نکردند، مقابل سپاهان کوشش خود را خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنانم عقب نشینی نکردند، مقابل سپاهان کوشش خود را خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید