با توت فرنگی زیبا شوید

به گزارش وبلاگ بخار، جالب است بدانید که توت فرنگی علاوه بر ظاهر مجذوب کننده و هوس انگیز و طعم بی نظیری که دارد، برای سلامت پوست بی نظیر است.

با توت فرنگی زیبا شوید

ماسک توت فرنگی برای پوست مثل یک معجزه است. مطمئن باشید اگر با خواص شگفت انگیز این میوه خوشمزه مطلع باشید، یک لحظه نیز از آن غافل نمی شوید؛ زیرا شاید بتوان گفت توت فرنگی یکی از برترین مواد برای پوست است. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

عناوین مطلب

  • ماسک توت فرنگی
    • درمان جوش با ماسک توت فرنگی
    • چگونه می توانید ماسک صورت بسازید؟
    • بعلاوه بخوانید:

ماسک توت فرنگی

از امروز دیگر توت فرنگی های رسیده و له شده را دور نیندازید چون می توانید از آن ها برای پوست خود بهره ببرید.

درمان جوش با ماسک توت فرنگی

اگر از داشتن جوش و آکنه رنج می برید، از این ترکیب خانگی توت فرنگی بهره ببرید و تاثیر آن را ببینید. برای این ماسک 7 الی 8 توت فرنگی را کاملا له کنید و یک قاشق غذاخوری خامه ترش اضافه کنید و خوب هم بزنید. حالا این مخلوط را به صورت تان بمالید و بگذارید حدود 10 تا 12 دقیقه روی پوست تان باقی بماند، سپس پوست خود را به خوبی با آب ولرم بشویید.

اگر می خواهید تأثیر این ماسک را ببینید، هفته ای دوبار از آن بهره ببرید. اگر روی پوست خود لکه دارید، به مطلب تیره ترین لک روی پوست خود را با این ماسک درمان کنید مراجعه کنید.

نکته : توت فرنگی دارای اندازه زیادی اسید سالیسیلیک است که می تواند پوست شما را از شر سلول های مرده خلاص کند.

چگونه می توانید ماسک صورت بسازید؟

اگر در پی یک ماسک صورت مقرون به صرفه و به صرفه هستید، این دو ماسک را حتماً امتحان کنید.

  • قسمت گوشت دار توت فرنگی برای پوست های چرب عالی است. برای تهیه این ماسک بسیار عالی، ابتدا اندازهی توت فرنگی تازه را له کنید و با نصف پیمانه ماست و یک قاشق سوپ خوری بادام زمینی مخلوط کنید. حالا مثل یک کرم آن را روی صورت خود بمالید و 15 دقیقه صبر کنید. سپس پوست خود را بشویید.
  • برای تهیه ماسک دوم، ابتدا 4 تا 5 توت فرنگی کاملاً رسیده را له کنید، سپس 2 قاشق چای خوری خامه نسبتاً سفت و یک قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید، خوب مخلوط کنید؛ بلافاصله این مخلوط را به صورت تان بمالید و حدود 20 دقیقه صبر کنید، بعد از آن با اندازه زیادی آب گرم صورتتان را بشویید.

نکته مهم: هر کدام از این ماسک ها را ابتدا در قسمتی از بدن یا پوست خود امتحان نموده تا حساسیت نداشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب با این دو روغن، گودی زیر چشم را از بین ببرید را مطالعه کنید.منبع: پیام دلتا

به "با توت فرنگی زیبا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با توت فرنگی زیبا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید