ببینید ، مبارزه استیون هاوکینگ ایران برای موفقیت

به گزارش وبلاگ بخار، وحید رجبلو، توانیاب کارآفرین و کسی است که فقط 2 درصد از بدنش کار می نماید. او با بیماری SMA متولد شده ولی این بیماری تا به امروز نتوانسته او را تسلیم و از ادامه زندگی، ناامید کند.

ببینید ، مبارزه استیون هاوکینگ ایران برای موفقیت

به گزارش وبلاگ بخار، رجبلو می گوید: با وجود این بیماری که به تدریج باعث تحلیل رفتن عضلات بدنم شد، همواره مستقل زندگی نموده ام. نخستین استارت آپم را در 26 سالگی که تقریبا تمام بدنم ناتوان شده بود (در حال حاضر فقط 2 انگشتم توانایی حرکت دارد) راه اندازی کردم و اکنون صاحب چندین استارت آپ و بیش از 200 سایت پیروز هستم. سال 2020 در رویداد Toy به عنوان یکی از 20 جوان تأثیرگذار جهان انتخاب شدم.

او گفت: سهام شرکت هایم 13 میلیارد تومان ارزش گذاری شده است و در حال حاضر، 2 هزار نفر غیرمستقیم و 40 نفر مستقیم برایم کار می نمایند. خودم را در ایجاد استقلال برای خودم و آرامش برای خانواده ام پیروز می دانم. در پیشرفت کسب و کار هم تا حدودی پیروز هستم؛ چون هنوز آرزوهای بزرگی دارم که هنوز به آنها نرسیده ام نمی خواهم احساس کنم پیروزم تا فکر ناخودآگاهم کوشش هایش را متوقف نکند. دوست دارم شرکت هایم را به خارج از کشور صادر کنم به همین دلیل، قدم هایم را برای رسیدن به این هدف محکم تر برمی دارم.

مصاحبه و تصویر: نصیبه سجادی

تدوین: عاطفه سادات حسین زاده

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، مبارزه استیون هاوکینگ ایران برای موفقیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، مبارزه استیون هاوکینگ ایران برای موفقیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید