بعد از پاسخ IOC در خصوص کمیسیون ورزشکاران تصمیم گیری می گردد

به گزارش وبلاگ بخار، کیکاووس سعیدی در مصاحبه با خبرنگاران ضمن اشاره به دلایلی که منجر به استعفای 7 نفر از اعضای کمیسیون ورزشکاران شده است، گفت: اعضای مستعفی نسبت به شرایط کمیسیون ورزشکاران و اینکه عملکردی منفعل دارد، معترض هستند. به همین دلیل ضمن اعلام کناره گیری متقاضی ورود ریاست کمیته برای سروسامان دادن به این کمیسیون شده اند.

بعد از پاسخ IOC در خصوص کمیسیون ورزشکاران تصمیم گیری می گردد

وی با بیان اینکه تمام اقدامات برای کمیسیون ورزشکاران باید طبق آئین نامه انجام گردد، اعلام نمود: البته این آئین نامه که دو سال قبل و پیش از برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران تدوین شد، ابهاماتی دارد طوریکه نیازمند بازنگری و اصلاح بود. به همین دلیل و به منظور برطرف ابهامات، آئین نامه موردنظر برای IOC ارسال کردیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص ابهامات آئین نامه گفت: این آئین نامه ابهامات زیادی دارد و در بعضی موارد هم با آئین نامه IOC تطابق ندارد. باید منتظر بمانیم تا پاسخ کمیته بین المللی المپیک را دریافت کنیم.

سعیدی در پاسخ به این پرسش که افراد مستعفی متقاضی برگزاری مجمع فوق العاده برای کمیسیون ورزشکاران شده اند. این مجمع برگزار می گردد؟، گفت: بعد از دریافت پاسخ کمیته بین المللی المپیک و برطرف کامل ابهامات، تصمیم گیری می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بعد از پاسخ IOC در خصوص کمیسیون ورزشکاران تصمیم گیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از پاسخ IOC در خصوص کمیسیون ورزشکاران تصمیم گیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید