بهترین های هفته هفتم و هشتم لیگ تیروکمان مشخص شدند

به گزارش وبلاگ بخار و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیر و کمان، در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ تیر و کمان و در مادهریکرو، تیم هیات چهارمحال و بختیاری با نتیجه 4 بر یک مغلوب آکادمی راد شد. دانشگاه آزاد و سپاهان اصفهان با نتیجه مشابه 4 بریک به ترتیب مقابل نفت امیدیه و مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی به رجحان رسیدند. نیروی زمینی اردبیل نیز با نتیجه 3 بر 2 از سد تیمهدف طلایی گذشت.

بهترین های هفته هفتم و هشتم لیگ تیروکمان مشخص شدند

در ماده ریکرو و در هفته هشتم، هیات چهارمحال و بختیاری و نیروی زمینی اردبیل با نتیجه مشابه 4 بر یک به ترتیب مقابل نفت امیدیه وکمانداران پایتخت به پیروزی رسیدند. آکادمی راد و سپاهان اصفهان با نتیجه مشابه 3 بر 2 مقابل مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی وهدف طلایی به پیروزی رسیدند.

در مسابقات این هفته، رضا شبانی، صادق اشرفی و میلاد وزیری هر سه از تیم دانشگاه آزاد با امتیازات، 327، 327 و 326 بهترینامتیاز را در ریکرو کسب کردند.

در ماده کامپوند و در هفته هفتم، تیم سپاهان اصفهان و فولاد آلیاژی ایران با نتیجه مشابه 5 بر صفر به ترتیب مقابل هیات آبیک و نفتامیدیه به پیروزی رسیدند. هیات کرمانشاه 3 بر 2 برابر کمانداران پایتخت به برتری رسید. آکادمی راد با نتیجه 4 بر یک از سد تیم آلفاگذشت.

در ماده کامپوند و در هفته هشتم، فولاد سپاهان اصفهان، آکادمی راد و تیم آلفا با نتیجه مشابه 5 بر صفر به ترتیب مقابل تیم های نفتامیدیه، کمانداران پایتخت و مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی به برتری رسیدند. هیات کرمانشاه با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم هیئت آبیک گذشت.

در مسابقات این هفته محمد صالح پالیزبان از آکادمی راد با امتیاز 351، مجید احمدی و نیما محبوبی از تیم آلفا با امتیاز 348 و 346 در رده های اول تا سوم بهترین کمانداران از نظر امتیازی قرار گرفتند.

..

منبع: خبرگزاری مهر

به "بهترین های هفته هفتم و هشتم لیگ تیروکمان مشخص شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین های هفته هفتم و هشتم لیگ تیروکمان مشخص شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید