تکلیف کی روش با فدراسیون فوتبال مصر امروز تعیین می گردد

به گزارش وبلاگ بخار، فدراسیون فوتبال مصر قرار است امروز بعد از جلسه ای که برگزار می نماید در مورد ماندن یا رفتن کارلوس کی روش تصمیم گیری کند.

تکلیف کی روش با فدراسیون فوتبال مصر امروز تعیین می گردد

نشریه الیوم السابع مصر امروز در تازه ترین خبر خود نوشت که جمال علام رئیس فدراسیون فوتبال این کشور امروز بعداز ظهر با اعضای هیئت رئیسه جلسه مهمی را درباره کارلوس کی روش سرمربی سابق مصر و بعلاوه ادامه همکاری با نلو وینگادا با فدراسیون فوتبال مصر برگزار خواهد نمود.

کارلوس کی روش 4 ماه پیش راهنمایی تیم ملی فوتبال مصر را برعهده گرفت و پیروز شد با این تیم به فینال جام ملت های آفریقا هم صعود کند، اما او در رساندن مصر به جام جهانی 2022 قطر ناکام بود. بعد از این موضوع کی روش از تیم ملی فوتبال مصر استعفا کرد، اما فدراسیون فوتبال این کشور با استعفای کی روش موافقت نکرد و قرار است امروز درباره ادامه یا قطع همکاری با این مربی پرتغالی تصمیم گیری نمایند.

بیشتر بخوانید

  • خداحافظی کی روش از مصری ها

بعلاوه نلو وینگادا که سابقه سرمربیگری در تیم فوتبال پرسپولیس ایران را بر عهده دارد، هم اکنون به عنوان مدیر فنی در فدراسیون فوتبال مصر فعالیت می نماید که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصر امروز هم در مورد او تصمیم گیری خواهد نمود.

وبلاگ بخار ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تکلیف کی روش با فدراسیون فوتبال مصر امروز تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف کی روش با فدراسیون فوتبال مصر امروز تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید